Kammizez Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Forstyrrende.. Et sentralt ord om du skal beskrive Necroene. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg lukter en forelskelse her. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 herreguuuuud jeg er frustrert over sosiale medier nå.. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Jeg også, jentedrama på face i sta. Døde litt inni meg Endret 5. november 2011 av multisync Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Er ikke rart min bror tok Hedvig, hun er jo en søt kvinne. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Og Hedvig, hvorfor sitter du her på en lørdagskveld? Hadde det ikek vært for at kameratene mine (og jeg til en viss grad) fant ut at det var greit med en pustehelg etter å ha vært ute hver lørdag siden skolestart Og når folk ikke vil på kino, og de andre sitter og lurker på chatrulette, så ble jeg hjemmeværende Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Og Hedvig, hvorfor sitter du her på en lørdagskveld? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Er ikke rart min bror tok Hedvig, hun er jo en søt kvinne. Neida, jeg er egentlig en rar fyr med parykk! Og Hedvig, hvorfor sitter du her på en lørdagskveld? Jeg fikk et nerdeinnfall om å lese til eksamen siden jeg skal ha toukers praksis fra mandag. Kjedelig idé. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Og Hedvig, hvorfor sitter du her på en lørdagskveld? Yess... hun skulle mye heller vært her med meg osv. osv. Og Hedvig, hvorfor sitter du her på en lørdagskveld? Jeg fikk et nerdeinnfall om å lese til eksamen siden jeg skal ha toukers praksis fra mandag. Kjedelig idé. Burde vel gjort det samme, men en 14-timer på skolen på torsdag kurerte meg Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Og vi er på side tre! Keep it up! Jeg har forøvrig troen på parthenogenesis etter en drøm om Hansern. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Men jeg nevner igjen!! Det var verdt det, for nå kan jeg kose meg med en viss herremann med hatt og pisk på TV! Det eneste minuset med ham er at han ikke deler min forkjærlighet for slanger. Endret 5. november 2011 av _Hedvig 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Snart tom for øl. Drep meg med øks! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Men jeg nevner igjen!! Det var verdt det, for nå kan jeg kose meg med en viss herremann med hatt og pisk på TV! Det eneste minuset med ham er at han ikke deler min forkjærlighet for slanger. Jeg kan også underholde deg med en hatt og en pisk. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Men jeg nevner igjen!! Det var verdt det, for nå kan jeg kose meg med en viss herremann med hatt og pisk på TV! Det eneste minuset med ham er at han ikke deler min forkjærlighet for slanger. Menn flest liker ikke den typen slanger, vett. For kvinns og homofile menn det. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg har 8 flasker sprit på rommet. Men bare 2 øl, og det er Corona i tillegg Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Men jeg nevner igjen!! Det var verdt det, for nå kan jeg kose meg med en viss herremann med hatt og pisk på TV! Det eneste minuset med ham er at han ikke deler min forkjærlighet for slanger. Jeg kan også underholde deg med en hatt og en pisk. Har du din egen temasang og? Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Har drukker rundt 20 øl i dag, og jeg har igjen mye over ett brett. Livet er herlig! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Har du din egen temasang og? Ingen dum idé faktisk. Jeg føler jeg hadde trengt en slik temasang. I'm on it! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Dama sover, og jeg er erigert. Eneste problemet er at hun var sint på meg når hun sovnet. HMmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg