Muggkaare Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Får ikke lov. Men han ligner, lover på mitt kjønns tro og ære! Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Nekroproktologen. +1(=enig) Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg må protestere på at jeg jeg betaler for å ha sex med noen som ligner Justin Bieber 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Det er selvfølgelig snakk om avkommet. Side #2! Tre igjen. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Får ikke lov. Men han ligner, lover på mitt kjønns tro og ære! Slapp av, jeg har allerede blitt eksponert store deler av kroppen til din bror. Jeg kan takle JB. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Tull og tøys. Det hjelper ikke å lyve her. Se ut som Justin Bieber og høres ut som Jason Derulo. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 JAHSOHN DEHRUHLO Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hvis vi bytter emne så går Indiana Jones på TVNorge nå Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 JAHSOHN DEHRUHLO Måten han alltid synger sitt eget navn på er ekstremt sexy. Perfekt! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg må protestere på at jeg jeg betaler for å ha sex med noen som ligner Justin Bieber Han er den kjekke versjonen, med en penis som kan gjøre hva som helst. Aldri sett slike teknikker hverken før eller senere. Han kan sitte stille, og la penis skyte ut og trekke seg inn på en måte som gjør at han kan ha bra sex med en kvinne uten at noen rører på seg. Fy faen for noen musler den penisen har. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 JAHSOHN DEHRUHLO Måten han alltid synger sitt eget navn på er ekstremt sexy. Perfekt! Noen bør vikelig ta initaitiv til å lage en loop av introen til Don't wanna go home. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Han er den kjekke versjonen, med en penis som kan gjøre hva som helst. Aldri sett slike teknikker hverken før eller senere. Han kan sitte stille, og la penis skyte ut og trekke seg inn på en måte som gjør at han kan ha bra sex med en kvinne uten at noen rører på seg. Fy faen for noen musler den penisen har. Jeg ønsker å vite hvor du har fått denne informasjonen fra. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Det lurte jeg også på må jeg innrømme! Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Noen bør vikelig ta initaitiv til å lage en loop av introen til Don't wanna go home. Haha! Helt enig. Litt massivt. Hørt Fight For You? Suveren intro! http://www.youtube.com/watch?v=pXUae9uE7J0&ob=av2n Hør på den introen, dere. Forelskelse! Refrenget er mildt sagt episk. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Han er den kjekke versjonen, med en penis som kan gjøre hva som helst. Aldri sett slike teknikker hverken før eller senere. Han kan sitte stille, og la penis skyte ut og trekke seg inn på en måte som gjør at han kan ha bra sex med en kvinne uten at noen rører på seg. Fy faen for noen musler den penisen har. Jeg ønsker å vite hvor du har fått denne informasjonen fra. Vi er brødre, vi vet alt om hverandre. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 En buddy hooker opp med jenter over chatrulette, how that possible? Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Vi lærte opp hverandre. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hør på den introen, dere. Forelskelse! Refrenget er mildt sagt episk. meh... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg