Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må protestere på at jeg jeg betaler for å ha sex med noen som ligner Justin Bieber :mad:

Han er den kjekke versjonen, med en penis som kan gjøre hva som helst. Aldri sett slike teknikker hverken før eller senere. Han kan sitte stille, og la penis skyte ut og trekke seg inn på en måte som gjør at han kan ha bra sex med en kvinne uten at noen rører på seg. Fy faen for noen musler den penisen har.

Lenke til kommentar

Han er den kjekke versjonen, med en penis som kan gjøre hva som helst. Aldri sett slike teknikker hverken før eller senere. Han kan sitte stille, og la penis skyte ut og trekke seg inn på en måte som gjør at han kan ha bra sex med en kvinne uten at noen rører på seg. Fy faen for noen musler den penisen har.

Jeg ønsker å vite hvor du har fått denne informasjonen fra.

Lenke til kommentar

Jeg ønsker å vite hvor du har fått denne informasjonen fra.

Vi er brødre, vi vet alt om hverandre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...