Heddy Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Er smertelig klar over det Både slag, bitt og skjellsord. Men det positive gjør heldigvis opp for det synes jeg (men så skal jeg ikke bli for evig og alltid heller da). Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Er smertelig klar over det Både slag, bitt og skjellsord. Men det positive gjør heldigvis opp for det synes jeg (men så skal jeg ikke bli for evig og alltid heller da). Verbal er en ting, slag og bitt håper jeg dere dokumenterer, godt og får oppfølging på området. Er kipt å sitte i ettertid å egentlig sitte med følelsen av at "hey, det der var egentlig ikke ok". Anyways: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Det virker ikke i noen av mine browsere. Jeg får bare google-treff på youtube-vids fra Skyfox 64. Snodig. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Tanta mi har en merkelig tankegang til tider Mamma har posta en status på facern om at hun gleder seg til sopptur imorra, og tanta mi svarer under: -Er Hedvig gravid????? Eeeh...hæ?? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Ja, Hedvig, er du? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 THINK OF THE CHILDREN! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Tanta mi har en merkelig tankegang til tider Mamma har posta en status på facern om at hun gleder seg til sopptur imorra, og tanta mi svarer under: -Er Hedvig gravid????? Eeeh...hæ?? Du får for mye pikk. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Ja, Hedvig, er du? Da må noen i såfall ha snikbefrukta meg uten at jeg la merke til det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Skulle vært på konsert i morra, men må ha sex istedenfor. FUCK! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg satser på at de neste 5 sidene nå bidrar med teorier på hvordan Hedvig kan ha blitt smelt på tjukka. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg satser på at de neste 5 sidene nå bidrar med teorier på hvordan Hedvig kan ha blitt smelt på tjukka. Er nok så enkelt som at noen tømte rognpåsan med penis i Hedvigs vagina. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Skulle vært på konsert i morra, men må ha sex istedenfor. FUCK! Du kan evt. betale for å ikke ha sex... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Skulle vært på konsert i morra, men må ha sex istedenfor. FUCK! Den er kjip ass. Jeg satser på at de neste 5 sidene nå bidrar med teorier på hvordan Hedvig kan ha blitt smelt på tjukka. Det var Gud som gjorde det!!! 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg satser på at de neste 5 sidene nå bidrar med teorier på hvordan Hedvig kan ha blitt smelt på tjukka. Er nok så enkelt som at noen tømte rognpåsan med penis i Hedvigs vagina. Mulig. Men hvem? Hva? Hvordan? Hvor? Hva var motivasjonen? Ligner han på Hansern? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Mulig. Men hvem? Hva? Hvordan? Hvor? Hva var motivasjonen? Ligner han på Hansern? Nekroproktologen. Ja. Pulte. Asker. Hedvig betalte. Nei, men han ligner på Justin B. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg tror nok heller det var et samarbeid mellom forumbrukere. Jeg tror vi alle bidro med litt hvit væske, for dermed å putte dette i en flaske, vi ristet den, og tømte den inn i Hedvig. Dette gjorde vi for å undersøke hvem av oss som har den mest konkurransedyktige cellen. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 men han ligner på Justin B. Prove it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg