Bruker-33331 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg har fått en ekte jobb! Endelig vekk fra McDonalds Fint for deg, gratulerer. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hvem liker korte kortbukser? Jeg. Ikke på meg, da. Jeg har fått en ekte jobb! Endelig vekk fra McDonalds Congratulator. Hva slags jobb? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg føler meg loner i dag. Fant ut at det ikke skulle være en drikkehelg (føste siden skolestart), så at det var kinodagen i dag, men så ble venninna jeg skulle på kino med er syk. Og nå får jeg ikke tak i noen folk Så da sitter jeg og leser motorsykkeltur-blogger for meg selv da Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg føler meg loner i dag. Fant ut at det ikke skulle være en drikkehelg (føste siden skolestart), så at det var kinodagen i dag, men så ble venninna jeg skulle på kino med er syk. Og nå får jeg ikke tak i noen folk Så da sitter jeg og leser motorsykkeltur-blogger for meg selv da /me er full og prøver å følge med på samtalen Får ikke tak i folk? Ta med rifle eller hagla og tving dem inn i husrt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Woo! Fikk "Teori og praksis" i posten i dag! Gleder meg til å lese den! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) DERFOR er finnmarkinger og sprit en dårlig blanding http://www.dagbladet.no/2011/11/05/nyheter/innenriks/dom/brann/18901056/ "Kaldt her. Æ tænne faen mæ et bål i stua!" Endret 5. november 2011 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Må være juksefinnmarking. Ekte finnmarkinger fryser ikke 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Ha-ha, sant, sant. Søring flytta nordover eller noe i den duren. Endret 5. november 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Ahh, der er endelig et par jobbsøknader sendt inn. Lite jeg hater mer en å skrive søknad. Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Får bare håpe det er varmt i fengselet da. :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Det jeg i grunn lurer på, er hvorfor det tar så lang tid fra man gjør den straffbare handlingen til man åker inn. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 er som en flaske. plass til masse midt i, men ikke der det kommer ut. snart maaat Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Snart mat her også. Håper jeg om ikke annet. Lukter ikke lenger bare tapetlim, nå er det steikeos blanda inn. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Politiet hadde sikkert noen viktigere saker å ta seg av før de kom til han langt nede i bunken. Endret 5. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Som ... Samemafiaen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Spaning på hjemmebrentsanlegg. Og krakilske samer. Shamaner som raller rundt i gatene og "snakker til gudan" på LSD. Endret 5. november 2011 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hmm. Kanskje man burde bli shaman? Oh well. Jeg har hatt en herlig middag, nå skal jeg kose meg med konditorivarer og "Nya hyss av Emil i Lönneberga". Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) sånn? Endret 5. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 øøøhh... vel.. jeg får jo mat, tak over hode og en blid samboer da ^^ Pics or it didn't happen. Huh??! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Dammit -.- Jaja, trøster meg med at jobben min er ganske koselig, bortsett fra at jeg blir slått ganske mye. Jobber man i helsevesenet så må man regne med å få et par slag igjennom karrieren sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg