Slimda Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Aha, da så. Mamma bruker å gjøre det samme av og til i jula, men i år skal vi feire i gamle trakter på vestlandet. Det blir forhåpentligvis kos. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Nå gleder jeg meg veldig til jul Håper gamlingan vil ha på Disney på TV'en. Og at de husker det er jul! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hm..prøve på å snu døgnrytmen fra nattskift til dagskift..stå opp kl 13:30. Fail. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Fulham - Spurs i mårra jo! Mye bedre med et skikkelig London-oppgjør enn disse andre tullekampene. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 FJORTENN?! :o imponerende. Skal det være så skal det være. En av de har to rader med bøker også. Og jeg som bare har åtte Fail på meg. jeg skal for øvrig jobbe på julaften OG nyttårsaften! D'aww. Det er derfor man gjør all veggplass om til hyller. IKEA lenge leve osv. Jobber på sykehjem. Og egentlig ganske lite synd på meg, meldte meg selv. Hjelpende engel og alt det der vettu Greit nok, jobber bare frem til halv 3, og så er det rett hjem til familien. Og jeg slipper å hjelpe til med matlaginga! Så det er jo bare greit. Ser den, ser den. Lurer på hvilke dager søstrene mine jobber i jula. Om søss jobber tidligvakt på Julaften, kan jeg få TV-en for meg selv og slippe å se "Tre nøtter til Askepott". Jeg er sannsynligvis den eneste i verden som virkelig ikke liker det. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Og jeg som bare har åtte Fail på meg. jeg skal for øvrig jobbe på julaften OG nyttårsaften! Hah! Slipper å jobbe i jula igjen jeg . Full ferie i år og Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Gah, hendene mine er fulle av tapetlim. Det lukter ille. Ikke like ille som i går vel og merke, da minstesøss helte ut en større mengde salmiakk i do og hele huset stinka. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Da fikk dere igjen for å forsøple miljøet. Environment strikes back! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hah! Slipper å jobbe i jula igjen jeg . Full ferie i år og Men jeg får money money money Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hah! Slipper å jobbe i jula igjen jeg . Full ferie i år og Men jeg får money money money Da er det kjekt med 25.000 i lønn da med nesten to uker fri Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Dammit -.- Jaja, trøster meg med at jobben min er ganske koselig, bortsett fra at jeg blir slått ganske mye. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Dammit -.- Jaja, trøster meg med at jobben min er ganske koselig, bortsett fra at jeg blir slått ganske mye. Har hørt det kan være litt barnehage i eldre/sykehjem ja ... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Særlig når du er på psykiatriavdelingen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Morra mi jobber sånn midt i mellom på både eldre og sykehjem og hu har tatt det som en del av hverdagen å bli kalt drittkjerring hist og pist. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Særlig når du er på psykiatriavdelingen Ouch. Sku jeg jobba på et slikt hjem, hadde jeg ikke takla annet enn rehaben. Søss har det alltid koseligst der. Går og synger gamle skillingsviser med de gamle og løser kryssord med dem. En drøm med andre ord. Da fikk dere igjen for å forsøple miljøet. Environment strikes back! Vi? Hu. Tåpeligste jeg har vært borti. Først sier hu at hu skal vaske og ber meg tappe i vann i en bøtte og ha i Ajax. Som bedt, så gjort og jeg gir henne klut og staur samtidig. 10 minutter senere hører vi et skrik og kjenner stanken bre seg. Så var det opp med alle vinduer, på med vifter og å pakke seg inn i tepper og vente på at lukten skulle forsvinne. Tok sin tid. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 God morgen, morrapulere! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hvem liker korte kortbukser? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Hvem liker korte kortbukser? I LIEK SHORT SHORTS! Endret 5. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Korte bukser som er så korte at de går oppover magen istedet for ned beina? 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg har fått en ekte jobb! Endelig vekk fra McDonalds 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg