L4r5 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 halloooo!!! Vi snakker jo om tin gman spiser og eller drikker og slikt ræl da Kuse Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Good morning! Da satt man på kontoret gitt, på en lørdag med kaffekoppen fyllt opp og musikspelaren på. Jaja. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 halloooo!!! Vi snakker jo om tin gman spiser og eller drikker og slikt ræl da Kuse ok.. så har vi åpenbart visse unntak som bekrefter regelen... God morgen btw.. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jobb på en lørdag? Hørtes ukristelig ut. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jobb på en lørdag? Hørtes ukristelig ut. Man er blitt en slave av systemet etc. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jobb på en lørdag? Hørtes ukristelig ut. Man er blitt en slave av systemet etc. Kan jo hende man vil yte sine tjenester OGSÅ i helgene... altså mer en handling av barmhjertighet og omtanke for dem som ikke har anledning i ukedagene ?? huh? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Det er ingen handling av barmhjertighet. Eneste grunnen til at jeg sitter her er at jeg får betalt mye penger om jeg gidder å komme inn på lørdager. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Det er ingen handling av barmhjertighet. Eneste grunnen til at jeg sitter her er at jeg får betalt mye penger om jeg gidder å komme inn på lørdager. Jeg får ikke en dritt for å jobbe... øøøhh... vel.. jeg får jo mat, tak over hode og en blid samboer da ^^ Og ikke minst tilnærmet fri tilgang til hennes kredittkort.. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 LOL..... sjekk denne her da.... må testes!!!! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 eller "jeg prøver lykken"e google gravity. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 øøøhh... vel.. jeg får jo mat, tak over hode og en blid samboer da ^^ Pics or it didn't happen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 I dag er det fotball, og alle mennesker som er verdt noe gleder seg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Bedre fotball i morgen! 2 Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Er det ikke. Arsenal - West Brom. idag, burde være lett match og en god start på kvelden Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Er Newcastle som gjelder, men skal se flere kamper. Newcastle - Everton Liverpool - Swansea Queens Park Rangers - Manchester City Også blir det en og en halv-to kamper i morgen. Livet er herlig! FØRSTEMANN TIL BUNNS! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Herre! Jeg fant nettopp to bokhyller til. I går trodde jeg at jeg bare hadde 11, i dag har jeg kommet frem til at jeg har 14. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 FJORTENN?! :o imponerende. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Og jeg som bare har åtte Fail på meg. jeg skal for øvrig jobbe på julaften OG nyttårsaften! Endret 5. november 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Juleaften og nyttårsaften? Stakkars deg! Hva jobber du som da? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Jobber på sykehjem. Og egentlig ganske lite synd på meg, meldte meg selv. Hjelpende engel og alt det der vettu Greit nok, jobber bare frem til halv 3, og så er det rett hjem til familien. Og jeg slipper å hjelpe til med matlaginga! Så det er jo bare greit. Endret 5. november 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg