Scorpion88 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg ble ikke fjern av det, fikk bare dårlig smak i munnen av det. :!: Lenke til kommentar
Occi Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jenter på rødvin er slitsomt. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jenter på rødvin er slitsomt. YOU BET.... Det er kloke ord... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Rødvin er tidvis godt. Kommer an på hva man drikker. Drakk en i NYC som smakte mer eller mindre bare okseblod. Har også drukket de som har smakt lær, asfalt, lakris og en svært mektig, italiensk av noe slag. Muligens en Barolo eller Masi. Den smakte uansett røkt scotch. oO Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hvorfor blir man så jævla fjern når man drikker rødvin? Fordi du drikker en giftig væske. Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Jenter på rødvin er slitsomt. Ikke hvis de drikker nok. Endret 5. november 2011 av Scorpion88 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jenter på rødvin er kåte 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Vil heller si at jenter på rusbrus er slitsomme. :| Evt. jenter på Martini Asti og Appletini-er. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Mennesker på alkohol er slitsomt. Det er en grunn til at man ikke kan være edru på fest. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hvorfor blir man så jævla fjern når man drikker rødvin? Fordi du drikker en giftig væske. Alt tar livet av en i store nok doser Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Mennesker på alkohol er slitsomt. Det er en grunn til at man ikke kan være edru på fest. Yeah. Legalization now. Alt tar livet av en i store nok doser Ikke alt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg trives godt blant fulle mennesker, finner dem ikke slitsomme i det hele tatt. Det jeg finner slitsomt med å være edru blant fulle mennesker, er at jeg sliter fælt med å ta kontakt med folk på fest så lenge jeg er edru. Det positive med å holde seg edru er selvfølgelig at jeg ikke trakterer dansegulvet. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Alt tar livet av en i store nok doser Ikke alt. ok.. nevn en ting som ikke gjør det da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Kjærlighet tar definitivt livet av deg i store doser. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Du kan bli kost til døde også, men kos stiller definitivt sterkt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Det er i såfall sånn jeg vil dø. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 halloooo!!! Vi snakker jo om tin gman spiser og eller drikker og slikt ræl da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Ja, jeg er helt enig. Kost til døde med en god bok i den ene handen og et glass tørr champagne i det andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg