Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nei, ikke i disse dager i alle fall.

Kanskje det er en fangruppe for deg fylt med kåte, små stalkere som samler opp all info de finner og noen sinne har funnet om deg, hvor de deler med hverandre, og visse folk her er med?

Guuud så spannende.. NOT...

Vel.. du trenger jo ikke direkte være æresmedlem i mensaklubben for å finne meg heller...

har vært relativt slapp på sensitive data tror jeg..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ha-ha, ja, alt man trenger er infoen din fra Google+. :p

Nei, ikke i disse dager i alle fall.

Kanskje det er en fangruppe for deg fylt med kåte, små stalkere som samler opp all info de finner og noen sinne har funnet om deg, hvor de deler med hverandre, og visse folk her er med?

Visse = alle og enhver

Ja, jo ...

Da antar jeg at du også er med?

Lenke til kommentar

Nei, men det virker ubalansert på et kosmisk plan.

Og selvfølgelig urettferdig.

Jeg for min del lurer på hvor mange kvinner som frir i disse dager.

Det burde da være lov for dem også, på andre dager enn 29. februar.

Nå har vi jo kommet så langt at de skal betale for oss på daten i stedet for å bli påspandert, så da kan de begynne å fri også.

Jeg vil lese fra mine mannlige venner på Facebook at endelig gikk dama ned på kne og fridde!

Lenke til kommentar

Nei, men det virker ubalansert på et kosmisk plan.

Og selvfølgelig urettferdig.

Jeg for min del lurer på hvor mange kvinner som frir i disse dager.

Det burde da være lov for dem også, på andre dager enn 29. februar.

Nå har vi jo kommet så langt at de skal betale for oss på daten i stedet for å bli påspandert, så da kan de begynne å fri også.

Jeg vil lese fra mine mannlige venner på Facebook at endelig gikk dama ned på kne og fridde!

Jeg, for min del, fortrekker å ha ballene i forholdet. Ville nok begynt å le om kjæresten gikk ned på kne for å fri :D

----

_Hedvig: Takk, trengte den seieren. Har vært forkjøla nesten hele uka. Nesten døden nær!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...