αкαѕнα Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Nei, ikke i disse dager i alle fall. Kanskje det er en fangruppe for deg fylt med kåte, små stalkere som samler opp all info de finner og noen sinne har funnet om deg, hvor de deler med hverandre, og visse folk her er med? Guuud så spannende.. NOT... Vel.. du trenger jo ikke direkte være æresmedlem i mensaklubben for å finne meg heller... har vært relativt slapp på sensitive data tror jeg.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Ha-ha, ja, alt man trenger er infoen din fra Google+. Nei, ikke i disse dager i alle fall. Kanskje det er en fangruppe for deg fylt med kåte, små stalkere som samler opp all info de finner og noen sinne har funnet om deg, hvor de deler med hverandre, og visse folk her er med? Visse = alle og enhver Ja, jo ... Da antar jeg at du også er med? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Da antar jeg at du også er med? Shhh Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Så klart. Hysj hysj! Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 ROFL....... Gutter altså... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Du er velkommen til å utforske mer. :-----D 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 what is this nonsense Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Gutter altså... Den avataren din er veldig feminin forresten... ^^ det veier opp Du er velkommen til å utforske mer. :-----D Jeg så ikke den komme før det sa pang... ^ Touché Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Så... bare jeg som lurer på hva det er med oss? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jonas, det er så mangt og så meget. For eksempel hvordan gutter og menn har den tendensen å bli ekstremt syke når de først blir syke. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Ey, er ikke vår feil at vi blir rammet så utrolig mye hardere enn kvinner. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Nei, men det virker ubalansert på et kosmisk plan. Og selvfølgelig urettferdig. Jeg for min del lurer på hvor mange kvinner som frir i disse dager. Det burde da være lov for dem også, på andre dager enn 29. februar. Nå har vi jo kommet så langt at de skal betale for oss på daten i stedet for å bli påspandert, så da kan de begynne å fri også. Jeg vil lese fra mine mannlige venner på Facebook at endelig gikk dama ned på kne og fridde! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Ey, er ikke vår feil at vi blir rammet så utrolig mye hardere enn kvinner. Du skal faktisk få den! http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/rogaland/1.6286670 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Nei, men det virker ubalansert på et kosmisk plan. Og selvfølgelig urettferdig. Jeg for min del lurer på hvor mange kvinner som frir i disse dager. Det burde da være lov for dem også, på andre dager enn 29. februar. Nå har vi jo kommet så langt at de skal betale for oss på daten i stedet for å bli påspandert, så da kan de begynne å fri også. Jeg vil lese fra mine mannlige venner på Facebook at endelig gikk dama ned på kne og fridde! Jeg, for min del, fortrekker å ha ballene i forholdet. Ville nok begynt å le om kjæresten gikk ned på kne for å fri ---- _Hedvig: Takk, trengte den seieren. Har vært forkjøla nesten hele uka. Nesten døden nær! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Eksen min ble alltid "ekstremt" syk. Det var egentlig bare koselig, da kan man dulle litt ^^ Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg så ikke den komme før det sa pang... ^ Touché Jeg har langt mer å overraske med. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Når jeg blir forkjølt blir jeg egentlig aldri noe særlig syk i forhold til resten av familien, men når jeg først blir syk, blir jeg liggende med influensa i et par uker eller merkelige virus som slår meg helt ut. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hvorfor blir man så jævla fjern når man drikker rødvin? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Fordi rødvinsprodusentene er ute etter å ta over verden, og skal gjøre oss til hjernedøde zombier. Rødvindsdrikkende zombier. Rødvin er godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg