Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hvorfor ikke? Noen kommer til å babrere deg mens du sover Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Ingenting er som å snikbarbere folk. Veldig fin fritidsaktivitet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Det er sånn det går når det er no shavember. Jeg har ingenting å shave bort. Vinner jeg da? You lose by default. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Snikbarberte øyenbrynene til en fyr som sovna på fest en gang. God stemning. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Noen kommer til å babrere deg mens du sover Vel, da skal du ikke se bort i fra at noen voldtar deg i stumpen mens du sover. Snikbarberte øyenbrynene til en fyr som sovna på fest en gang. God stemning. Funfact: Det var McHansern selv. Han brukte voks i stedet for barberkniv. Og han var ikke full. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Ingenting er som å snikbarbere folk. Veldig fin fritidsaktivitet. Mja, skeptisk. Jeg har blitt utsatt for det flere ganger. Litt som å snikvokse leggene til folk mens de ligger og sover ut rusen. Verste måten jeg har blitt vekt på i alle fall. :| Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hvis noen hadde snikvokst meg mens jeg sov hadde jeg blitt veldig takknemlig. Det er meget smertefullt i våken tilstand. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Litt som å snikvokse leggene til folk mens de ligger og sover ut rusen. Verste måten jeg har blitt vekt på i alle fall. :| Vel, du slipper ihvertfall den psykiske torturen som oppstår minutter før voksingen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jo jo, men det var ille nok. De stakkars, hårete leggene mine. : < Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Og voksing satte visst en stopp på pratinga til folk. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 The.Making.of.South.Park-6.Days.to.Air.720p.HDTV.x264-ORENJI.mkv Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Og voksing satte visst en stopp på pratinga til folk. Typisk. Jeg for min del forsvant inn i GIS-helvettet på jakt etter et cover av ei bok jeg nettopp la inn i samlinga. Rimelig vanskelig å finne et som er minst 300px i bredden, og det er kjedelig å legge inn selvtatte bilder også. Hovedsaklig pga. bakgrunnen kommer med, eller at bildene alltid blir litt skjeve og må lekes med i div. bildebehandlingsprogram. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 En vakker dag gjør jeg deg hetero :----D Ikke det at det gjør så mye, men jeg trodde ikke at jeg hadde sett det i avisen liksom... Du er langt i fra den eneste som har visst dette... Hvor i alle dager finner dere dette egentlig? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Du har vel sendt et sleivspark et sted eller en kommentar et annet sted som kidsa finner. Virkelig ikke vanskelig å finne informasjon om folk i disse dager. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 "... where the value for the posesser is only determined by the fact that he cannot have it." Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Å fikse denne forsiden blir bare mer og mer intrikat. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Du har vel sendt et sleivspark et sted eller en kommentar et annet sted som kidsa finner. Virkelig ikke vanskelig å finne informasjon om folk i disse dager. tja.. det var vel allment kjent på nettby i sin tid.. der skrev jeg litt nyheter og slikt for en gruppe. Men å finne gammelt ræl på nettby nå er vel ikke lett Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Nei, ikke i disse dager i alle fall. Kanskje det er en fangruppe for deg fylt med kåte, små stalkere som samler opp all info de finner og noen sinne har funnet om deg, hvor de deler med hverandre, og visse folk her er med? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Nei, ikke i disse dager i alle fall. Kanskje det er en fangruppe for deg fylt med kåte, små stalkere som samler opp all info de finner og noen sinne har funnet om deg, hvor de deler med hverandre, og visse folk her er med? Visse = alle og enhver 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg