Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hedvig, til å være glad i lister og sortering og slikt, har du rimelig få bokhyller. :p

I know, men det tar jo så jækla lang tid :/ Og hvis jeg lager veldig smale sjangre blir det jo bare noen få bøker i hver, så da tar jeg de litt bredere.

Det som er surt er at jeg husker jo ikke 70% prosent av bøkene jeg har lest, og nå er bokhyllene dominert av barnebøker fordi jeg kom på så mange av dem! Så ser jo ut som jeg bare sitter og leser bøker for 10åringer.

Lenke til kommentar

Klør så jævlig på balla.

Samme her ass.

Alltid vist at du var et hårete svin.

Klør så jævlig på balla.

Det er sånn det går når det er no shavember.

Tror ikke jeg er i stand til å opprettholde den as, blir nok noe trimming etterpå.

Penisen min ser større ut når skogen har forsvinni og vett, win-win.

Lenke til kommentar

Hedvig, til å være glad i lister og sortering og slikt, har du rimelig få bokhyller. :p

I know, men det tar jo så jækla lang tid :/ Og hvis jeg lager veldig smale sjangre blir det jo bare noen få bøker i hver, så da tar jeg de litt bredere.

Det som er surt er at jeg husker jo ikke 70% prosent av bøkene jeg har lest, og nå er bokhyllene dominert av barnebøker fordi jeg kom på så mange av dem! Så ser jo ut som jeg bare sitter og leser bøker for 10åringer.

Sant, og som student har du jo ikke så god tid. Mens jeg derimot ...

Jeg starta med å opprette en drøss med sjangere, og så fyller jeg inn etterhvert. Er overbevist om at jeg vil fylle de ut etter som tiden går uansett. :p

Jeg er sånn sett glad for at jeg er omringa av de fleste bøkene jeg har lest, og de andre bøkene er enten 3,5 timer med bil eller 2 timer med fly unna, så jeg får nok plotta de inn før eller senere. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...