Need44speed Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg synes Scala & Kolacny Brothers er verdt å nevne når vi snakker om covere! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Trainspotting er kunstverk! Og pluss for at jeg elsker skotsk. Og hvor har du Byåsen fra? Selv om jeg skal innrømme å faktisk ha bodd to forskjellige steder der ja.. :O Endret 4. november 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hey, ghetto + trønder. Da har du Byåsen og Lerkendal studentby å velge i. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Etter å ha sett Trainspotting bestemte jeg meg for at dersom jeg en gang skulle ta mitt eget liv, skulle jeg sette et skudd heroin først. Fin film. Etter å ha sett Requiem for a Dream bestemte jeg meg for å bli narkoman på heltid. Trenger ikke ta livet sitt for å ta heroin. Heroin passer bra til frokost, lunsj, middag, og kvelds. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Ble jeg så prega av min korte Byåsen-periode altså Jeg som ikke gikk på skole der en gang. Dessuten er Buran/Lademoen 10x mer ghetto Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 STRAIGHT OUTTA LADE Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Teknisk sett lander du her, da det setet daler mot jorden. Velkommen. Takk, du er vel ikke sur for at jeg knuste chevyen din? Jeg har ikke, og har aldri hatt, noen Chevy Endret 4. november 2011 av WheelMan Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Stemmer det, for du er jo privatsjåføren min i BMW'en! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg har ikke, og har aldri hatt, noen Chevy Bra, ikke si til naboen navnet mitt Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Noen som kan hjelpe meg? VLC henger seg stadig opp når jeg spiller 720p-filmer. Noen måte å unngå det på? Har hatt PCen i under en måned, har allerede lyst til å kaste den ut av vinduet å få en ny. Den kan ikke gå inn på aftenposten.no uten å henge seg helt opp. Endret 4. november 2011 av Coa Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Løsning: http://biebian.sourceforge.net/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Copycat Jeg planlegger part 3, 4, 5 osv.. er jo tusenvis å velge mellom. En jeg tror jeg har glemt (husker ikke helt) er Sia sin versjon av Kinks' I Go To Sleep. Den er fin. Hva tror du bloggere flest er? Du har sett rosablogger, sant? Tror jeg forøvrig har funnet ut hva jeg skal gjøre resten av livet. Legge inn alle bøkene mine på bokelskere. Det vil ta lang tid bare å gå gjennom de jeg har her. Ble jeg så prega av min korte Byåsen-periode altså Jeg som ikke gikk på skole der en gang. Dessuten er Buran/Lademoen 10x mer ghetto For ikke å glemme Kolstad og Risvollan. :| Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Enda mere copycat, jeg har også lagt inn bøkene mine på bokelskere Jeg liker at jeg er såpass til inspirasjon for deg ^^ Lenke til kommentar
Occi Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Tror jeg skal se Limitless i kveld. Limitless er konge! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jaså. *følge* Ja, ikke sant? Herlig for min del. Friskt innpust på forumet og full av inspirasjon for blogginga mi, musikk å høre på og nå også tidsfordriv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Oh yes. Og mye bedre enn kidsa på TV! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Slutt å sikle på småripset, nå. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Smårips du. Hu ække så ung. Og sikler ikke enda, har til og med tunga i kjeften. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Akkurat. "Hun sa hun ville" Endret 4. november 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg