TheExcalibur Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 PH står for? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 PH står for? PhoenixHunter. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Ahh... godt med en laaang dusj ^^ Så stikker man snart ned, for å se om det finnes noe mat Lenke til kommentar
Eivind218 Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg har ikke besøkt Link? Er ikke du 13 nå da. Nei, selvsagt ikke. Ingen tror på det. Eller? Tror jeg blir sett på som "Tolvåringen" på forumet selvom jeg er 13. Du blir sett på Tolvåringen? Jeg som er 12 da Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Chokke! MrBj! Dere er her, så lag litt liv, for heavens sake. x) Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 *lager liv* Fornøyd? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Litt til, MrBj, jeg vet du kan! Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 PH kunne stått får PH - verdi. Sur eller base. Lol. Kall meg heller Strifer. Skal skifte navn men må vente noen dager til. Har ikke lov. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Chokke!MrBj! Dere er her, så lag litt liv, for heavens sake. x) Wasaaa? Ser på Chill på Viasat 4 . Møkkaprogram! Så blir Heroes of Might and Magic 3 og diverse musikk Endret 2. mars 2008 av chokke Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 *lage enda mere liv* PhoenixHunter: Da skrives det pH Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Ja stemmer det. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Så blir Heroes of Might and Magic 3 og diverse musikk Du vet. Nå ender jeg også opp med det spillet og musikk? x) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Hah, jeg hadde som hobby å lage syke gigantlevels i Heroes3 for mange år siden. Lagde en med Monty Python and the Holy Grail-tema og masse sånt rart, og ga dem til venner som spilte det. De brettene er borte nå, dessverre Endret 2. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg ender opp med FFXIII og SCII snart jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Chokke!MrBj! Dere er her, så lag litt liv, for heavens sake. x) Wasaaa? Ser på Chill på Viasat 4 . Møkkaprogram! Så blir Heroes of Might and Magic 3 og diverse musikk Men Chill er det eneste som er verdt å se og bruke penger på når det ikke er noe annet å ta seg til, siden Mess har tapt seg noe inn i granskauen, og Sonen generelt er dritt. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Gooood morgon! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Du vet. Nå ender jeg også opp med det spillet og musikk? x) Aaaw. Working as intended Men Chill er det eneste som er verdt å se og bruke penger på når det ikke er noe annet å ta seg til, siden Mess har tapt seg noe inn i granskauen, og Sonen generelt er dritt. Sant nok. Vurderte å sende inn svar, men spørsmålet var milst sagt patetisk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 He he, det nytter ikke å sende inn noe før mot slutten av spørsmålet, siden de forandrer svar sånn 6-7 ganger Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Nå kommer jeg til å poste i off topic en stund. Vil holde meg på syv syv syv poster Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Tøff du er, PhoenixHunter. MÖTLEY CRÜE - GIRLS GIRLS GIRLS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg