""" Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Nei. Leppene er helt jævlige. Ser totalt tilbakestående ut. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hu har jo leppene til far sin. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Hu her er pen hu! Endret 4. november 2011 av Bundy 2 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Du kunne da i det minste vært bi da I sammenheng med deg kan jeg være hva som helst, det vet du. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) I sammenheng med deg kan jeg være hva som helst, det vet du. tihi Amy Smart er jo digg også, i crank filmene ser du nesten alt Endret 4. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 LOSIEEEEEEEEEEEEER!!!!!!! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hvordan kan det ha seg at tankene mine, som er helt fantastiske i hodet mitt, ikke gir noen mening når jeg prøver å formidle de i essayet mitt? Må være noe med OpenOffice altså.. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Fordi de ikke gir noe mening i hodet ditt. Du er kvinnfolk. Bruk libreoffice til nød. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg er kanskje et kvinnfolk, men i hodet mitt er jeg et romvesen! Så det så! Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Romvesen i hodet ja? Føler det slik noen ganger jeg óg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg er kanskje et kvinnfolk, men i hodet mitt er jeg et romvesen! Så det så! Men akk, så vakkert et romvesen /billig sjekketriks mode off 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg er kanskje et kvinnfolk, men i hodet mitt er jeg et romvesen! Så det så! Men akk, så vakkert et romvesen /billig sjekketriks mode off Det funka! Skal vi stikke hjem til deg eller? takk Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 What the.. Biogeek on! Blekkspruten kan jo bare svømme laaaaaaaaaaangt ned på dypet der haien ikke tåler trykket. Eksploderende hai. Problem solved, octopus wins! 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Det hadde blitt kjipt. Dette skal være underholdende og mongo. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 What the.. Biogeek on! Blekkspruten kan jo bare svømme laaaaaaaaaaangt ned på dypet der haien ikke tåler trykket. Eksploderende hai. Problem solved, octopus wins! Pff. Det hadde bare tvunget den ned i dypet så haien kunne regjert fritt i de spennende områdene. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Det hadde blitt kjipt. Dette skal være underholdende og mongo. Avataren din var søt pus <3 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Nei, jeg synes eksploderende hai høres kjempemorsomt ut, ikke kjipt i det hele tatt. Resten av filmen kan blekkspruten hovere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg