Br0dskive Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 God morgen! ute er lufta fuktig som havet og dagen er full av mørke, triste skyer, regn, kald asfalt og gress og blader som en gang var grønt. Med andre ord så er det skikkelig høst og egentlig en dag man burde hatt fri Men så er det fredags mårran da og arbeidsdag for de fleste av oss. It's Friday, Friday, gotta get down on Friidaaay! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Er ikke feil å grine. Alt for mange gutter/menn som holder alt inne til det "eksploderer", det er seriøst ikke sunt over lang tid. Kan få utbrudd and shit, uten at det hjelper. [/size] RIP døra mi. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hørte på Patsy Cline og johhny cash og slikt i går. Shit was epic. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 00:04:09 <@j-> Gjorde et lite mesterstykke i sta. Skulle helle Pepsi Max i et brusglass. Helte for fort, så det holdt på å skumme over. Kasta meg over glasset og prøvde å slurpe i meg litt skum. Klarte istedenfor å innhalere skummet, og fikk en hostenysereaskjon. Spruta brusskum og snørr (forkjøla) tilbake i brusglasset, som nå ikke hadde mer skum i seg, kun væske. Delikat. Jeg burde fått diplom. Skills! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Goood morning! Hverdagsfylla tar livet av enhver, men godt man er ung og lovende! Her er alt tipp topp. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg drømte at jeg fikk opplæring i å være kjendis av Mchansern på kontoret mitt. Sært. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg drømte at jeg fikk opplæring i å være kjendis av Mchansern på kontoret mitt. Sært. Y u no on steam yestarday ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Fordi jeg spiste middag med kolleger, og så snublet jeg ombord en seilbåt på aker brygge. *edit* Mulig det blir litt lite Steam idag også. Sunnmørsfest i helga i hele Oslo. Endret 4. november 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Det er så morsomt å gå inn på de mest besøkte sidene og oppdage at alle mine profiler på ulike plasser dukket opp. Jeg visste at han stalket meg heftig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Sålenge han bare ser på profilen, og ikke gjør noe mer. Fysisk stalking er langt verre. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Sålenge han bare ser på profilen, og ikke gjør noe mer. Fysisk stalking er langt verre. Tror du ikke fyren har truet meg i lang tid, eller? Det der er det mest pusete han har gjort. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Åh. Ikke vet jeg, kjenner ikke til alle personers intriger Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Aleine i helga. Noen gode forslag til god, men ikke for vanskelig middag? Ser på meg selv som en semi-god kokk. Kan gjøre mer enn å koke egg for å si det sånn. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Lasagne, fordi jeg har selv lyst på lasagne nå Må ha med litt salat som inneholder løk Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Lasagne, fordi jeg har selv lyst på lasagne nå Må ha med litt salat som inneholder løk Har desverre cøliaki så tåler ikke pastaplatene... Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Fordi jeg spiste middag med kolleger, og så snublet jeg ombord en seilbåt på aker brygge. *edit* Mulig det blir litt lite Steam idag også. Sunnmørsfest i helga i hele Oslo. Men da levler jeg forbi squiren din Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Det er så morsomt å gå inn på de mest besøkte sidene og oppdage at alle mine profiler på ulike plasser dukket opp. Jeg visste at han stalket meg heftig. Gief linker? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Det er så morsomt å gå inn på de mest besøkte sidene og oppdage at alle mine profiler på ulike plasser dukket opp. Jeg visste at han stalket meg heftig. Gief linker? Det vet du allerede, din nørd. xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg