Occi Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Hvordan jeg føler meg og har følt meg de siste månedene oppsumert i et bilde: <bilde> Driver å snakker med en god venn angående situasjonen min, merker at jeg nesten begynner å grine. Fy søren, jeg må ta meg sammen. Er ikke feil å grine. Alt for mange gutter/menn som holder alt inne til det "eksploderer", det er seriøst ikke sunt over lang tid. Kan få utbrudd and shit, uten at det hjelper. Endret 3. november 2011 av Occi 3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Ja, aspargessuppe kunne like gjerne hett "gay bukkake suppe" 3 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Shit, trudde jeg hadde forvilla meg inn i deppetråden et lite øyeblikk. Til Romis: Du er 16år sier du? Da er det 99,9% sjanse for at hva enn det er som plager deg går over innen nærmeste framtid. 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Shit, trudde jeg hadde forvilla meg inn i deppetråden et lite øyeblikk. Til Romis: Du er 16år sier du? Da er det 99,9% sjanse for at hva enn det er som plager deg går over innen nærmeste framtid. Beklager. Blir 17 om 4 dager. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 NY skjerm , og det er 2 døde pixler jeg så vidt kan skimte Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Blir 17 om 4 dager. Det endrer lite. Ting virker gjerne langt verre enn hva de faktisk er i slutten av tenårene, men de ordner seg alltid til slutt. Selv om det er en liten trøst må du huske at livet gjerne stabiliserer seg veldig med en gang du runner 20. Mindre hormonspreng = bedre liv. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 I dag skal jeg på Oktoberfest. Det er November. ssatan i helvete hva faen. Gratis jägermeister og øl. danse å bordet før kookka er 11 i morgn kommre til å være en vamnskelig dag på jobb. takk for meg. hadetbra. god natt Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 ICH BIN DER ANTON. Ta med meg som date neste gang. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Var festen ferdig før 11? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Hansern, det innlegget kom fire timer for tidlig :--( Endret 3. november 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Var festen ferdig før 11? Dessver så var et firmafest med åpne bar fra 18-22 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Da så Ikke noe feil med en komprimert fest av og til. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hansern, det innlegget kom fire timer for tidlig :--( jeg sxkal på jobb i morgen øsnsk meg lyykke til. tror jeg legger meg nå! hilsen hans Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Du avslutter innlegget med navn. På tide å legge seg ja Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Ah, Emil er like morsomt nå som det alltid har vært. Synd vi bare fikk tid til en film, siden mamma og pappa skal på jobb i morgen. Får ha de to andre til gode til senere. I morgen er det jo gullrekka å se, så ... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Fredager sitter jeg stort sett banka foran TV-n fra 20 og utover. Idol, nyheter, Senkveld, golden goal. Sove. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 For min del er det mer Norge Rundt, pause, Nytt på nytt, pause, sove. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Såg Kongen av Bastøy på skulen i dag. Er den verkeleg norsk? Eg trudde ikkje at norsk film kunne vere så bra. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 00:04:09 <@j-> Gjorde et lite mesterstykke i sta. Skulle helle Pepsi Max i et brusglass. Helte for fort, så det holdt på å skumme over. Kasta meg over glasset og prøvde å slurpe i meg litt skum. Klarte istedenfor å innhalere skummet, og fikk en hostenysereaskjon. Spruta brusskum og snørr (forkjøla) tilbake i brusglasset, som nå ikke hadde mer skum i seg, kun væske. Delikat. Jeg burde fått diplom. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg