Heddy Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Og husk at det ikke er noe som helst galt med å ha kjøtt på vaflene. Som f.eks. en burger, bacon og ost. Hva...faen... Men så spiser datasmurf "pølser med hvit saus"..nuff said. I mitt hode høres dette dirty ut. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 HVORFOR SVARER DU IKKE MEG? På hva? Date med søstrene sisters? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Nå skal jeg gå på jobb og tjene 250kr timen, MENS jeg sitter og flamer på forumet. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Og husk at det ikke er noe som helst galt med å ha kjøtt på vaflene. Som f.eks. en burger, bacon og ost. Hva...faen... Men så spiser datasmurf "pølser med hvit saus"..nuff said. I mitt hode høres dette dirty ut. Og hva om du fjerner anførselstegnene? Høres det da like dirty ut? Men så spiser Datasmurf pølser med hvit saus. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Nå skal jeg gå på jobb og tjene 250kr timen, MENS jeg sitter og flamer på forumet. Ikke verst. Jeg skal på møte med saksbehandleren min fra NAV i morgen, samt min nye, midlertidige "arbeidsplass". Creepy. Hva er creepy? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Altså.. pølser i hvitsaus trenger ikke anførselstegn for å høres dirty ut. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Mja, det kommer an på. Kan jo være helt ekstrem også selvfølgelig. Som minstesøss. Pappa og jeg snakket om aspargessuppe og minstesøss kalte oss perverse faener som ikke tenkte på annet enn sex. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Nå skal jeg gå på jobb og tjene 250kr timen, MENS jeg sitter og flamer på forumet. Tjener 101kr timen, pluss kveldstillegg, helgetillegg, overtidstillegg og tips hver eneste dag. Jeg er 16 år. Det er ikke galt det. ( Tips er som regel 200-500kr på en dag. ) Endret 3. november 2011 av Romis Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Aspargessuppe :O Din perverse freak! Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hva er creepy? Det har du ingenting med. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Driver å snakker med en god venn angående situasjonen min, merker at jeg nesten begynner å grine. Fy søren, jeg må ta meg sammen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Ha-ha, veldig morsomt. Da er det noe annet med Noddy og konstante forespørsler om folk får dra i lua hans så bjellene ringer ... Hva er creepy? Det har du ingenting med. Det har du helt rett i. Du får ha meg unnskyldt for å være nysgjerrig, unge mann. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Det har du helt rett i. Du får ha meg unnskyldt for å være nysgjerrig, unge mann. Avataren hans er jo ganske creepy. Det er nok det. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Avataren hans er jo ganske creepy. Det er nok det. Nei, det er den ikke. Du tar feil, frøken. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Å neida, men nå snakker jeg selvfølgelig om bechamel og tenker kun i de gastronomiske baner, jeg er ikke i koffertsfæren. Jeg tror du henger for mye med Bundy. Du blir påvirket. Bundyfied Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Det har du helt rett i. Du får ha meg unnskyldt for å være nysgjerrig, unge mann. Avataren hans er jo ganske creepy. Det er nok det. Blir mindre creepy når du oversetter etternavnet hans og tenker på ham slik: Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jo. Jeg kommer til å få mareritt av den Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Aww. Det var ikke meningen. :< Jeg synes den bare var så søt og mindre skummel enn originalen. Men trøst deg med at du ikke vil være den eneste med mareritt. Jeg utsatte meg selv frivillig for Hufsa og Vinterdamen tidligere i dag. Og en flokk med villvetter (måtte se igjen slutten av Ronja Rövardotter siden minstesøss sovna da vi så den i går). Men nå skal jeg se Emil i Lønneberget og kose meg med en 12 år gammel, spansk rødvin. Kos dere! =D Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Nå ble det stille her, kjipt. Da har jeg jo ingen unnskyldning for å ikke skrive den jævla fagteksten min. Endret 3. november 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg