Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hva er forskjellen på Netshop og NetshopXL?

Forskjellene på NetshopXL og Netshop.no er at NetshopXL i stor grad baserer seg på direktelevering fra distributørene. Dette gir et mye større sortiment enn på www.netshop.no, men man mister litt av fleksibiliteten i forhold til betalings- og leveringsmåter.

I tillegg kan man risikere at varer på en ordre sendes fra flere forskjellige leverandører slik at ikke alt leveres samlet.

Siden NetshopXL sender varene direkte fra distributørene vil pengene for ordren trekkes i det vi bestiller varen hos leverandøren. Du står selvfølgelig fritt til å kansellere din ordre så sant den ikke er sendt. Dersom varen er sendt fra distributøren må du hente ut pakken og evt ta den på angrefrist dersom du ikke ønsker den.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Hvis noen kjeder seg veldig kan de godt komme å gjøre ferdig engelskoppgaven min..

Så sinssykt glad jeg er ferdig med det dritet (må bare gni det inn) :D Hva går den ut på?

Lenke til kommentar

Jeg har til og med frivillig valgt å ikke være ferdig, jeg går jo på lærerstudie ;)

Skal skrive en fagtekst om hvordan en bok (Mister Pip) tar for seg temaene død og liv. Kan også sammenligne med The Voyage eller The Dead hvis jeg vil, men har valgt å bare fokusere på den ene.

Egentlig en grei oppgave, er bare umotivert :p

Eneste som lønner seg i dette livet, er å være ekspert på sex.

:!:

Endret av _Hedvig
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...