Romis Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Nei, jeg er mer redd for dere enn for søstrene mine. Joa, du skal bare glad jeg ikke bor i nærheten av søstrene dine. Jeg er et dyr. In a bad way. EDIT: Faen, da. Har wanka 5 ganger i dag, fortsatt like kåt. 3 ganger på rad på så kort tid du kan bør gjøre susen. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Nynorsk, oh the horror... Taklar det ikkje... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) 3 ganger på rad på så kort tid du kan bør gjøre susen. Orker ikke få skrubbsår Pleier alltid å få flere orgasmer på rad anyways, bare fortsette å runke det. Endret 3. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Nei, jeg er mer redd for dere enn for søstrene mine. Joa, du skal bare glad jeg ikke bor i nærheten av søstrene dine. Jeg er et dyr. In a bad way. EDIT: Faen, da. Har wanka 5 ganger i dag, fortsatt like kåt. Søstrene mine ville pint deg til døde uansett hvor merkelige fetisher du har. Det skulle du sikkert. Du får stille deg i kø, tror Herr Brun fortsatt prøver. Kanskje, kanskje. Nei, får se. Krav nr.1 er at de bor i eller flytter til Oslo. Vel, det skjer ikke med det første så vidt jeg vet. Minstesøss har tenkt seg til England og søss tilbake til USA. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Søstrene mine ville pint deg til døde uansett hvor merkelige fetisher du har. That's my fetish ! Endret 3. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Herregud, klikker i trynet mitt! Er så lite å gjøre at jeg blir gal. Jaja, ferdig på fredan. Noen som har jobb til meg fra neste uke ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Søstrene mine ville pint deg til døde uansett hvor merkelige fetisher du har. That's my fetish ! Jeg ønsker deg ikke det verste, Kevin. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Nynorsk, oh the horror... Taklar det ikkje... Eg forstår ikkje kva du seier. Herregud, klikker i trynet mitt! Er så lite å gjøre at jeg blir gal. Jaja, ferdig på fredan. Noen som har jobb til meg fra neste uke ? http://thon.easycruit.com/ Legg inn søknad. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg hadde glatt søkt meg som hallvakt (ekstrahjelp) på Bristol. Kun for sjansen til å få jobbe på mitt favoritt-hotell. <3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Bristol er et rotete hotell. Så mye gammelt ræl der. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Folk som ringer og legger på med en gang i håp om at personen de ringte skal ringe de opp igjen fortjener et nakkeskudd. For en gjeng tapere. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 I hvilken sammenheng gjør folk det? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Sparer fort noen kroner hvis du skal snakke med en løk som gjerne bruker 25-30min i telefonen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Søstrene mine ville pint deg til døde uansett hvor merkelige fetisher du har. That's my fetish ! Jeg ønsker deg ikke det verste, Kevin. But i do, forbanna "Kevin". Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 I dag skal jeg på Oktoberfest. Det er November. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg er lei av å trykke på profilen til siste innleggmann istedet for å komme til siste side i tråden. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Mummitrollet er fortsatt awesome, i alle fall så lenge man holder seg unna hufser, hattifnatter og vinterdamer. Endret 3. november 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Om det er nokon som veitt forskjellen på netshop og netshop XL? :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg