""" Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hjemme igjen. Den stasjonære PCen min har daua. Krise! Livet mitt er ødelagt. Død over alt og alle osv. Ugh! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg jobber for to. Lønna mi og trygda di. Jeg snylter på staten for 3 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Livet mitt er ødelagt. If only... Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) If only... Neida. Har en relativt ny (og nærmest ubrukt) laptop som fremdeles funker, så det går greit. Ganske kjipt uansett. Endret 2. november 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Neida. Har en relativt ny (og nærmest ubrukt) laptop som fremdeles funker, så det går greit. Ganske kjipt uansett. Du er ganske kjip uansett. Beklager Necroperson, jeg burde sove nå. Unnskyld min spydighet, jeg har lite å gjøre... Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Du er ganske kjip uansett. Beklager Necroperson, jeg burde sove nå. Unnskyld min spydighet, jeg har lite å gjøre... Du er bare sur fordi jeg ikke har pratet med deg i det siste. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Du er bare sur fordi jeg ikke har pratet med deg i det siste. Du har vrangsforestillinger gutt. Jeg har bare unngått deg. Jeg føler alltid at hver gang jeg skriver her, så får jeg interaktive blikk fra deg som får meg til føle at du skal komme og voldta meg når som helst. Jeg ønsker ikke denne følelsen, derfor har jeg unngått deg. Nå har jeg fått fikset meg en rape alarm og gått på et 2-ukers selvforsvarskurs, så nå er vi good to go. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Jeg er så drittlei av ''Nettikette'' knappen. Den er så utrolig i veien rett ved Mine Innlegg knappen. Endret 3. november 2011 av Romis Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg er lei av å trykke på profilen til siste innleggmann istedet for å komme til siste side i tråden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Ditto. :| Oh well. Jeg har kost meg med minstesøss, kakao, pizza og Ronja Rövardotter. Den filmen har fortsatt like skumle elementer i disse dager som da jeg var liten. :| Jeg skulle gjerne kost meg med minstesøstra... Errr, nevermind. Det skulle du sikkert. Du får stille deg i kø, tror Herr Brun fortsatt prøver. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Endelig svarte hotellet i Bangkok så nå blir det gratistur på meg. Tar med dykkermaske og snorkel. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Det skulle du sikkert. Du får stille deg i kø, tror Herr Brun fortsatt prøver. Du burde introdusere hennes til en ærlig og snill fyr. Slik som meg. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Ha-ha, du kan å gi meg en god latter på formiddagen, Kevin. Jeg ville ikke introdusert noen av dere ovenfor søstrene mine. Jeg vil dere ikke så vondt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Ha-ha, du kan å gi meg en god latter på formiddagen, Kevin. Jeg ville ikke introdusert noen av dere ovenfor søstrene mine. Jeg vil dere ikke så vondt. NP, i was going for funny Du mener vel du vil ikke søstrene dine vondt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Nei, jeg er mer redd for dere enn for søstrene mine. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Nei, jeg er mer redd for dere enn for søstrene mine. Joa, du skal bare glad jeg ikke bor i nærheten av søstrene dine. Jeg er et dyr. In a bad way. EDIT: Faen, da. Har wanka 5 ganger i dag, fortsatt like kåt. Endret 3. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Det skulle du sikkert. Du får stille deg i kø, tror Herr Brun fortsatt prøver. Kanskje, kanskje. Nei, får se. Krav nr.1 er at de bor i eller flytter til Oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg