Yavel Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Merker jeg blir litt misunnelig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Ikke uvanlig at jeg hjemsøker forumjenters våte drømmer. Hvordan vet du at det bare er forumjenter som drømmer om deg? 3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Ikke uvanlig at jeg hjemsøker forumjenters våte drømmer. Hvordan vet du at det bare er forumjenter som drømmer om deg? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Ditto. :| Oh well. Jeg har kost meg med minstesøss, kakao, pizza og Ronja Rövardotter. Den filmen har fortsatt like skumle elementer i disse dager som da jeg var liten. :| Jeg skulle gjerne kost meg med minstesøstra... Errr, nevermind. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Ikke uvanlig at jeg hjemsøker forumjenters våte drømmer. Hvordan vet du at det bare er forumjenter som drømmer om deg? Everything goes. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Husket akkurat, for en måned siden drømte jeg at jeg ble skutt i magen, av eksen elns. Akkurat hvem husker jeg ikke. Men når jeg drømte i går, så var arret på samme sted, skulle vise ei noe ^^ Freaky. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Skal ut i dag, men jeg vil være hjemme Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg er så glad i dag. Aner ikke hvorfor, men elsker det. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jason Derülo. Herregud, denne mannen skulle fått smake på kuk 24/7 om han bodde i nærheten. Den ultimate mannen, sammen med Taio Cruz. Måten han alltid synger navnet sitt på er litt deilig. HNGH!!! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jason Derülo. Herregud, denne mannen skulle fått smake på kuk 24/7 om han bodde i nærheten. Den ultimate mannen, sammen med Taio Cruz. Måten han alltid synger navnet sitt på er litt deilig. HNGH!!! Du må ta en titt på avataren min. Der har du den ultimate neger. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Skal ut i dag, men jeg vil være hjemme Sto overfor samme problemstillig i dag. Ble hjemme Deilig å kunne gjøre det av og til. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Ble hjemme på lørdag og det gjør jeg aldri igjen. Var jævelig kjedelig Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Sto overfor samme problemstillig i dag. Ble hjemme Deilig å kunne gjøre det av og til. Ble hjemme selv. Godstolen var så forførende Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Ble hjemme på lørdag og det gjør jeg aldri igjen. Var jævelig kjedelig Gå natteravn med meg istedet! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Gå natteravn med meg istedet! Natteravn er nok ikke noe for meg. Jeg kan heller ringe deg også kan du geilede meg hjem på nattestid e: Hater den djevelen som har bestemt at pedagogikk forelesningene skal starte klokken åtte på torsdager. No way Endret 2. november 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg jobber for to. Lønna mi og trygda di. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Ble hjemme på lørdag og det gjør jeg aldri igjen. Var jævelig kjedelig Gå natteravn med meg istedet! Kunne nesten tenkt meg å meldt meg på noe sånt. Hvor bindende er det? edit: Jau, bump på mange timer gammelt innlegg, hurra. In other news: «Digitalism - I Love You Dude» er et bra album. Endret 2. november 2011 av µp1is Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg