Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WHY THE FUCK skal underbevisstheten min alltid drømme om sjuke ting og ekser?

Underbevisstheten min prøver å få meg deprimert ffs.

In other news, drømte jeg hadde en kvise, så skulle jeg ta den, så kom det ut en finger.

Veldig grafisk. Drømte også om ei jeg jeg hengte med på barneskolen. Hun var skikkelig sjenert så hun greiden nesten ikke si ja til at jeg kunne bli med, sa aldri noe i klassen etc.

FUCK UNDERBEVISSTHETEN MIN.

Are you me? De få gangene jeg husker hva jeg har drømt er det bare sjuke ting.
Lenke til kommentar

Da sover du for godt. Drømmer alltid mye om natta siden jeg våkner ofte.

Veit. Er ganske underernært på søvn, så om jeg ikke blir vekt av noen eller alarm så kan jeg sove leeenge.

Veldig kjedelig trend egentlig, men har ingen andre å skylde på enn meg selv egentlig ermm.gif

Lenke til kommentar

Hadde du sett meg så hadde du skjønt at jeg hadde hatt problemer med å spise så mye is på en gang, er ganske tynn :p

Men hva er det godt for å spise is før man legger seg? Pissatrengt så du våkner av deg selv? Kan man ikke i så fall bare drikke masse?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Siste drømmen jeg husker var at jeg, Lars og Mchansern gikk innom jobben min, og McH ville hilse på sjefen. Da la han om dialekten til trøndersk og utgav seg for å være noen andre, for han pleide visst alltid det når han hilste på folk for første gang. Jeg og Lars fikk oss en god latter i alle fall :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...