Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk en PM nå her på Diskusjon.no

Sikkert flere som har opplevd noe lignende:

roseyana

Ett minutt siden

[email protected]

Hallo.

Mitt navn er Rose Jeg ble imponert da jeg så profilen din på www.diskusjon.no og l vil gjerne at du skal email meg tilbake til min innboks, slik at jeg kan sende deg min bilde for deg å vite hvem jeg er. Jeg tror vi kan etablere et langvarig forhold skip med deg. ([email protected]) for mer introduksjon.

Takk, venter på å høre fra deg snarest.

Lenke til kommentar

Jeg fikk heller ikke. :(

Derimot fikk jeg to SMS fra SpareBank 1 om registrert skade på PC og at oppgjøret er klart og at jeg må ringe dem for å gi dem mitt kontonummer og telefonnummer.

Aberet er at jeg ikke har hatt noe med SpareBank 1 å gjøre noen sinne, og heller ikke har meldt i fra om noe skade på PC på flere år.

Lenke til kommentar

Jeg aner ikke, jeg har ikke kjørt bil på år og dag.

Jeg holder meg til scooter.

Men ei jeg kjenner strøyk i sted fordi hu kjørte i andregiret i et boligstrøk når kjørelæreren mente hun burde kjøre i tredjegiret.

Hun sa selv at hun foretrakk andregiret siden hun da hadde mer kontroll mtp. alle barna som sprang rundt overalt.

Farmor er også sånn. Hun kjører i maks 10 km/t i boligstrøk fordi hun er så redd for å kjøre på barn.

Lenke til kommentar

10 km/t i boligstrøk? Kommer jo helt an på boligstrøket, for å komme hjem må jeg igjennom 2-3km med 30 sone, hvis noen såvidt tør å trille bortover veien, er det mulig de ikke burde ha lappen.

Man utgjør jo en fare for andre biler, når man snegler seg rundt i trafikken.

Er det mulig at scooteren din har vendt deg til å kjøre på høyt turtall, det er en uting på bil.

Lenke til kommentar

Jeg aner ikke hvilket turtall scooteren min kjører på.

Jeg kjører bånn gass uansett hvor jeg er. I nedoverbakke er det med andre ord 50-60 km/t, i oppoverbakke 20-30 km/t og på flatmark er det 40. :p

Den har vært velkjørt de siste 9 åra, for å si det sånn.

Tja. Farmor har kjørt bil i 58 år, vi snakker her boligstrøk med trange gater hvor det kun er plass til én bil én vei.

Jeg ville prioritert å kjøre sakte og ha oversikt over at det når som helst kan komme en unge stabbende ut i veien fremfor å kjøre i 30 og ikke ha det.

Lenke til kommentar

WHY THE FUCK skal underbevisstheten min alltid drømme om sjuke ting og ekser?

Underbevisstheten min prøver å få meg deprimert ffs.

In other news, drømte jeg hadde en kvise, så skulle jeg ta den, så kom det ut en finger.

Veldig grafisk. Drømte også om ei jeg jeg hengte med på barneskolen. Hun var skikkelig sjenert så hun greiden nesten ikke si ja til at jeg kunne bli med, sa aldri noe i klassen etc.

FUCK UNDERBEVISSTHETEN MIN.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...