Datasmurf Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Bah! Dette er siste gang jeg står opp før klokken ni. Å være så trett at man sliter med å holde øynene oppe klokken ni om kvelden kan umulig være bra i en alder av 25 år. Alternativt burde jeg slutte å gjøre husarbeid eller gå tur. Kan umulig være bra for kroppen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Nei, da la man seg. Våkner for håpentligvis om 11 timer, ikke om 4. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 http://www.tv3play.no/play/23521/ Morsomt å se Falck som deltaker Lenke til kommentar
Occi Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 40 SEKUNDER REKLAME FY FAEN >: ( Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Ingen ser en 40 sekunders reklame på nettet. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Dristig bikinier på den tiden! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Var ute og trakk litt luft i lunsjpausen nettopp. Og det var 10 plussgrader ute. Kl 03:00. på 2. november..weeeiird. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Ikke verst. Selv våknet jeg nå. Antar det er det som skjer når man legger seg rundt ti på kvelden. Våkna forøvrig klokka kvart på ett også, men ... Nå blir det å vente på at folk skal våkne i resten av huset så jeg kan dusje uten å være redd for å vekke noen. Lenke til kommentar
Docal22 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Har vært våken siden..tja. ti-tiden igårkveld. Døgnrytme ftw! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Herlig, er det ikke? Jeg har hatt en veldig opp og ned og frem og tilbake-døgnrytme etter at jeg våkna på en toseter med ryggplager søndag formiddag etter et par nachspiel. Lenke til kommentar
Docal22 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Rett og slett fantastisk! Oida.. living the good life skjønner jeg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Oh yes. Så søndag sovna jeg seks og våkna elleve, sovna igjen fem på ettermiddagen og sov av og på til tre på natta, holdt meg våken ut mandagen og sovna rundt tre natt til tirsdag, sov til syv, og sovna igjen rundt ti i går kveld. Våkna som tidligere nevnt først kvart på ett i natt og siden ti på fem. For å sitere deg sjæl: "Rett og slett fantastisk!". Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Blæææ, lei av å være fri for pc! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Var en harddisk som lagde fæle lyder i 2 tia i natt. Måtte ta backup og dra den ut. Nå, maaange timer etterpå, sitter jeg med renpusset pc og ordnet kabler Tia går fort når man har det fun. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Ah, ingenting som en lang dusj! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Blæææ, lei av å være fri for pc! Men da kan du jo tenke på meg, som har en helt fantastisk PC. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Blæææ, lei av å være fri for pc! Men da kan du jo tenke på meg, som har en helt fantastisk PC. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Lurer på hvor stor sjanse jeg har på å bli sammen med Camila Vallejo når hun er ferdig med å være sexy demonstrant i Chile. e: Én "l" i Camila. Endret 2. november 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Lurer på hvor stor sjanse jeg har på å bli sammen med Camilla Vallejo når hun er ferdig med å være sexy demonstrant i Chile. Drep alle mennesker i verden, untatt hun. Evnt kidnapp hun å dra hun med på en øøøøde øy. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Mja, skeptisk. Tenkte heller å overvinne henne med ord. Ser nå at jeg kan få litt trøbbel fra diverse sør-amerikanske musikere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg