Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaha, husker i starten av WoW så var det faktisk mye slikt. Nå er det så kjedelig pga. penger er så lett å få uansett. Husker det var så latterlig mye tiggere. Tirra de hele tiden. Åpna tradevindu og la over 100g f. eks (vanilla, med andre ord mye), og de ble helt fra seg av glede til de skjønte at jeg aldri kom til å trykke på 'trade'-knappen :---D

Lenke til kommentar

Hva går reklameleken ut på? :p

La oss si dere er tre stykker som går på kino sammen.

Første reklame er for Audi.

Da sier dere to til venstre til h*n som sitter til høyre: "Oi. Du fikk ny bil."

Neste reklame er f.eks. fra HTH kjøkken. Da får den i midten nytt kjøkken.

Så er det reklame for Lotto. Da er det den til venstre som kommer til å vinne i lotto.

Så starter man fra høyre igjen.

Den var forresten mye mer gøy når man var sånn 8-9 år.

Førstemann til å gjette hva slags reklame det er kan også være gøy :p

Lenke til kommentar

Tenk på at halvparten av damene på KG.no er mannlige troll som later som de er så hysteriske som mulig, da.

For det er de faktisk. "Jeg lagde en dameprofil på kvinneguiden og trolla de psycho kjerringene så jææævlig"...er ganske normalt å se her på forumet.

Litt som å ha cybersex med ei "lesbisk dame" i flere måneder, for så å finne ut at dere begge var mannfolk likevel.

Haha, har sittet mye på KG jeg!

Bare jeg har oppgitt jeg har penis, tho.

Liker å dra dit når man har lyst til å rage.

Sitter bare sure overanalyserende hurpeskinn på over 40 der uansett.

De blir rett og slett sur på deg hvis du poster i siste ordet med ei annen og er glad :p

Lenke til kommentar

Vel, det tar jo ikke lange tiden før det blir catfights her i tråden heller når flere jenter sitter online et par timer.

De blir fort veldig territoriale også.

Slik som kvinnelige løvinner, de slåss helt til døden, samt hanner bare sloss litt i forhold :p

Hell has no fury as a scorned woman eller noe i den dur.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...