Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Tenk på at halvparten av damene på KG.no er mannlige troll som later som de er så hysteriske som mulig, da.

For det er de faktisk. "Jeg lagde en dameprofil på kvinneguiden og trolla de psycho kjerringene så jææævlig"...er ganske normalt å se her på forumet.

Litt som å ha cybersex med ei "lesbisk dame" i flere måneder, for så å finne ut at dere begge var mannfolk likevel.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenk på at halvparten av damene på KG.no er mannlige troll som later som de er så hysteriske som mulig, da.

For det er de faktisk. "Jeg lagde en dameprofil på kvinneguiden og trolla de psycho kjerringene så jææævlig"...er ganske normalt å se her på forumet.

Litt som å ha cybersex med ei "lesbisk dame" i flere måneder, for så å finne ut at dere begge var mannfolk likevel.

Haha, det hadde nok forklart en del, men er likevel mange som er sånn! Har jo diverse venninner som har en tendens til å overanalysere hver minste ting, for å lage den store saken ut av det.

Hva er egentlig dealen med Kvinneguiden? Er det kun for den kvinnelige kjønn eller tillater de hvem som helst?

Tillater selvfølgelig alle. Men man har gjerne lyst å stange hodet mot en vegg noen timer etter å ha vært der. Og likevel er jeg en aktiv poster :/

Lenke til kommentar

Når jeg spilte WoW så møtte jeg på en random person som utga seg for å være en jente på 16 år som bodde i Oslo, vi questet litt sammen og greier og så spurte jeg om "hun" hadde noen andre characters så ramsa "hun" opp navnet på noen characters til en som bodde ganske nærme meg og var 3 år yngre (dvs. like 13 år elns), satan han ble flau når han ble busta :D Han visste ikke at jeg var jeg, men jeg visste at han var han, han ble helt paranoid og logget av og slettet characteren :D

Lenke til kommentar

Noen som vil ha sitronmarengspai? Jeg har så evig mye igjen ...

JAAAA! :new_woot:

*dele gladelig ut*

Ah. Ingenting som å slappe av med NRKs nett-TV mellom all vaskingen av klær.

Livet som husmor er merkelig behagelig. :D

Tror du har for mye østrogen, no biggie :)

I still love you.

Hadde gjerne sagt ja til mat, men er for mett :(

Forbanna taco, IT HURTS

Det skal du ikke se bort i fra. Jeg er med stor sannsynlighet et jævlig godt kjerringemne. ;)

Jeg kommer til og med naken og har med øl! :D

In other words, i dag blir det pandecager. <3

Har laga stor røre nå. Skal bli awesome når den er ferdig med å svelle!

Minner meg på at jeg må tine blåbærsyltetøy. Satser også på at det blir igjen noen til frokost i morgen, så kan jeg varme opp bønner og koke poteter og ha awesome frokost også! :D

Lenke til kommentar

Når jeg spilte WoW så møtte jeg på en random person som utga seg for å være en jente på 16 år som bodde i Oslo, vi questet litt sammen og greier og så spurte jeg om "hun" hadde noen andre characters så ramsa "hun" opp navnet på noen characters til en som bodde ganske nærme meg og var 3 år yngre (dvs. like 13 år elns), satan han ble flau når han ble busta :D Han visste ikke at jeg var jeg, men jeg visste at han var han, han ble helt paranoid og logget av og slettet characteren :D

Jeg har en female night elf som main og i to år var det en norsk-pakistansk shitkid som var fullt overbevist om at jeg var jente pga. det. Til tross for at jeg sa flere ganger at jeg var gutt. :p

Stoppa ham ikke i det hele tatt fra å overøse meg med gull og pets vel og merke. Samt å chatte til meg hele jævla tida og prøve å få meg til å cybre med ham.

Da han endelig fant ut at jeg faktisk var en gutt som jeg hadde sagt i alle år (ved å se bildene jeg hadde posta av meg selv i en bildetråd på realm-forumet i et par år), tok han helt av og mente at jeg hadde ledet ham an og at jeg var en pervers faen som utgav meg for å være jente for å få goder, og krevde at jeg skulle gi tilbake alt han hadde gitt meg, samt at han trua med å reporte meg til GMs etc.

Ah, idioter. De er overalt. <3

Lenke til kommentar

Haha er så latterlig hvor mye kontroll jenter har på MMOs. Har vært i flere sosiale guilds igjennom årene hvor når ei kjent jente i guildet logger på så er det instant "hi!" fra alle online, mens en random gutt logger på så er det kanskje en eller to om sier hei :p

Men er faktisk overraskende mange (normale) jenter som spiller wow har jeg erfart.

Savner MMO nå : (

Lenke til kommentar

Haha er så latterlig hvor mye kontroll jenter har på MMOs. Har vært i flere sosiale guilds igjennom årene hvor når ei kjent jente i guildet logger på så er det instant "hi!" fra alle online, mens en random gutt logger på så er det kanskje en eller to om sier hei :p

Men er faktisk overraskende mange (normale) jenter som spiller wow har jeg erfart.

Selv om jentene i guilden får veldig mye oppmerksomhet når de logger på, så er det likevel et par av gutta som kan måle seg med dem. Jeg er en av de. :p

Lenke til kommentar

Selv om jentene i guilden får veldig mye oppmerksomhet når de logger på, så er det likevel et par av gutta som kan måle seg med dem. Jeg er en av de. :p

Det er fordi alle tror du er jente : D

Lenke til kommentar

Ikke i disse dager. :p

De har sett for mange bilder av meg, samt hørt stemmen min for ofte. Samt at jeg har store deler av guildet pÅ Facebook. :p

MMORPG er nok en sosial arena jeg ikke er god på. Joiner jeg guilds blir jeg aldri kjent med noen, og hater å bruke voice chat.

Avskyr voice chat selv, men det er merkelig hva man ender opp med å gjøre når man en sjelden gang raider i fylla.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...