Datasmurf Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hu går på skolen. Og jeg ble aldri vant til å stå opp tidlig de 18-19 åra jeg gikk på skolen, så det å være død inni seg om morran og uopplagt er rimelig normalt vil jeg si. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Mistenker at jeg sto opp på feil side av senga i dag. Har bare vært våken i en times tid, men føler ikke for å gjøre en dritt, og tilværelsen virker generelt grå og trist. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 GOD MORGON VAKRA KVINNOR! Strålende dag i dag faktisk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Så sant, så sant. Blir bare mer strålende av at Robyn har samme OnePiece som jeg har. Farge, merke, hele greia. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hva skal folk idag? Passe forumbaby. Voldtektsfjes. Alle som ikke voldtar er dansemenn! 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Det er jo altfor tidlig om morran til å være sosial.. Jeg er i hvertfall ganske død inni meg. Lenge siden du slutta på skolen, eller? Altså, ikke vant til å stå opp så tidlig? Neida, aktiv student jeg Klarer ikke å venne meg til å stå opp likevel. Men nå skal jeg ikke klage, for fikk sovet to timer ekstra likevel 1 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hei Hvem er du? Din nye gigolo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hei Hvem er du? Faen, så newfag du egentlig er. Det er Programvare. Gode, gamle Programvare.En dag opplever du også å komme inn i DNFK og ikke bli gjenkjent. Da kan Programvare le. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hei Hvem er du? Faen, så newfag du egentlig er. Det er Programvare. Gode, gamle Programvare.En dag opplever du også å komme inn i DNFK og ikke bli gjenkjent. Da kan Programvare le. Æsj for en hater du er, jeg har jo sovet i seng med han for en måneds tid siden. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Noen som var på YoU idag? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 YES, Lars husker meg HEI LARS <3<3<3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hei Hvem er du? Faen, så newfag du egentlig er. Det er Programvare. Gode, gamle Programvare.En dag opplever du også å komme inn i DNFK og ikke bli gjenkjent. Da kan Programvare le. Æsj for en hater du er, jeg har jo sovet i seng med han for en måneds tid siden. ...og det er ikke tull en gang :----) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Det er faktisk ikke tull, damn Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Det tror jeg ikke noe på. Nekter å tro det ble særlig mye soving. 1 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Godt å (ikke) være tilbake Godt å se at enkelte ting ikke forandrer seg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Vintermåne! På tide du rota deg tilbake inn hit. ^^ Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hvorfor er samtlige Ped-lærere jeg har hatt så utrolig uengasjerende, umotiverende og lite pedagogiske? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg