Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har folk IRL også. :D

Joa, bare synd det ikke er no morsomme folk her. Har brent bruer med vilje. Hadde besøk i dag, eller. Dvs jeg slapp ikke vedkommende inn, trakk ned persienne og lekte "er ikke hjemme" leken.

Var vel for noen måneder siden jeg snakket med no teens herifra, og bestemte meg for "NOPE, FUCK U" etter de snakket om rebecca black og justin..

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Du får gå og leke med hestene dine og flørte med Gypsy. :p

Good idea!

*me henter lube*

]Var det McHansern?

Ja

Har mistet troen på menneskheten etter det.

EDIT: Flasha ruteren ca 18:00 elns i dag. Og ikke en dropout!

HELLELUJA

*banker pikken i bordet*

Digg å få klippet klørne også.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Det er jo altfor tidlig om morran til å være sosial.. Jeg er i hvertfall ganske død inni meg.

Da setter du på noe av Ink Spots eller Satchmo, og vips. Levende. :D

Vel, svingende om ikke annet.

Jeg er urolig siden jeg våkna lys våken etter litt under 4 timer søvn. Føler det går til helvete i løpet av dagen.

Har forøvrig ingen planer i dag. Antar det blir å se film eller lese til krampa tar meg, føler ingen interesse for å game lenger.

Så enten det, eller fortsette med HTML5, samt at det er et webseminar om Sosiale medier som går fra 9 til 11 jeg tenkte å få med meg.

Lenke til kommentar

Aww. Jeg vil også ha ting å jobbe med.

Det blir ikke vår fort nok ...

e: SA nede for maintenance, rimelig dødt her, badene er okkupert så jeg fåkke dusja på en stund ... Får vel bare starte dagen i rar rekkefølge og spise frokost før jeg dusjer og kler på meg. :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Ja, jeg har satt til livs en større og bedre frokost og sitter nå og hører på en eller annen jazzlåt før webinaret om sosiale medier starter.

Tror dog jeg sprengte meg med to skiver med dansk salami og nederlandsk gauda + to speilegg med bacon. Ble ikke noe lemon meringue pie i tillegg, for å si det sånn. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...