Datasmurf Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg mente nå egentlig alle dere. Og smurf, folk du chatter med onlajn tells ikke Har folk IRL også. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 hva er dorito Nacho-potetgull som er altfor godt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Har folk IRL også. Joa, bare synd det ikke er no morsomme folk her. Har brent bruer med vilje. Hadde besøk i dag, eller. Dvs jeg slapp ikke vedkommende inn, trakk ned persienne og lekte "er ikke hjemme" leken. Var vel for noen måneder siden jeg snakket med no teens herifra, og bestemte meg for "NOPE, FUCK U" etter de snakket om rebecca black og justin.. Endret 31. oktober 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Du får gå og leke med hestene dine og flørte med Gypsy. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 "NOPE, FUCK U" etter de snakket om rebecca black og justin.. Var det McHansern? 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Du får gå og leke med hestene dine og flørte med Gypsy. Good idea! *me henter lube* ]Var det McHansern? Ja Har mistet troen på menneskheten etter det. EDIT: Flasha ruteren ca 18:00 elns i dag. Og ikke en dropout! HELLELUJA *banker pikken i bordet* Digg å få klippet klørne også. Endret 1. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Her varre dødt. Igjen. Har siste ordet tatt helt over, eller? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Det er jo altfor tidlig om morran til å være sosial.. Jeg er i hvertfall ganske død inni meg. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hva skal folk idag? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Det er jo altfor tidlig om morran til å være sosial.. Jeg er i hvertfall ganske død inni meg. Da setter du på noe av Ink Spots eller Satchmo, og vips. Levende. Vel, svingende om ikke annet. Jeg er urolig siden jeg våkna lys våken etter litt under 4 timer søvn. Føler det går til helvete i løpet av dagen. Har forøvrig ingen planer i dag. Antar det blir å se film eller lese til krampa tar meg, føler ingen interesse for å game lenger. Så enten det, eller fortsette med HTML5, samt at det er et webseminar om Sosiale medier som går fra 9 til 11 jeg tenkte å få med meg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Forelesninger.. og så skulle jeg egentlig på kino med noen folk, før jeg kom på at jeg har en innleveringsoppgave jeg må jobbe med... -.- Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Stikker en tur til Oslo. Machine Head i kveld ! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Aww. Jeg vil også ha ting å jobbe med. Det blir ikke vår fort nok ... e: SA nede for maintenance, rimelig dødt her, badene er okkupert så jeg fåkke dusja på en stund ... Får vel bare starte dagen i rar rekkefølge og spise frokost før jeg dusjer og kler på meg. Endret 1. november 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Finalmente, første eksamen overstått. Det skal bli godt å glemme alt som har med Platon og Aristoteles å gjøre, eller hvert fall frem til neste eksamen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Vel overstått! Jeg sto opp halv sju helt unødvendig, sjekka nettopp hva slags forelesning vi skal ha, og den ser helt uinteressant og unyttig ut, så får bli hjemme til neste som ikke begynner før halv ett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Lovely, jeg kom nettopp hjem fra nattskift og skal legge meg, så begynner noen faen meg å borre i betongveggen.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 kjipt :/ jeg har eti frokost og sett på nordfor sola så foreløpig en god start på dan ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Ja, jeg har satt til livs en større og bedre frokost og sitter nå og hører på en eller annen jazzlåt før webinaret om sosiale medier starter. Tror dog jeg sprengte meg med to skiver med dansk salami og nederlandsk gauda + to speilegg med bacon. Ble ikke noe lemon meringue pie i tillegg, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Det er jo altfor tidlig om morran til å være sosial.. Jeg er i hvertfall ganske død inni meg. Lenge siden du slutta på skolen, eller? Altså, ikke vant til å stå opp så tidlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg