Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 diskusjon.no-skin, woohey Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 http://www.statvoks.no/format/pro/index_p.html Noe å lese på til dere prosent-guys. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 http://www.statvoks.no/format/pro/index_p.htmlNoe å lese på til dere prosent-guys. Jeg KAN %-regning... Problemet er bare at jeg rett og slett ikke gidder nå jeg kan spøøre slike som deg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Er slags blekanus skin dere bruker som ikke har den linken? oOAltså... Som vanlig bruker så finnes ikke den linken i skient noe sted.Den har blitt byttet ut med "siste 24 timer" som har den bugen at den markerer tråder som lest selv om de ikke er det. Øhm....nei? Er iallefall en link om det med IP.board pro-skinnet for vanlige brukere. Fatter ikke at dere klarer å bruke noe så stygt som det diskusjon/hardware.no skinnet. det er ufyselig stygt. Men da er det kveld...opp på jobb om noen timer..lallaa...zzzzzzz Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Tihi. Nesten mer arbeid å be noen andre gjøre det enn å dele to tall på hverandre og gange med hundre =D menok. Noen finner sikkert linken nyttig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Er slags blekanus skin dere bruker som ikke har den linken? oOAltså... Som vanlig bruker så finnes ikke den linken i skient noe sted.Den har blitt byttet ut med "siste 24 timer" som har den bugen at den markerer tråder som lest selv om de ikke er det. Øhm....nei? Er i alle fall en link om det med IP.board pro-skinnet for vanlige brukere. Fatter ikke at dere klarer å bruke noe så stygt som det diskusjon/hardware.no skinnet. det er ufyselig stygt. Men da er det kveld...opp på jobb om noen timer..lallaa...zzzzzzz Jaggu faen... Og IP board 2.2.0 Bruker HW-dynamisk pga linkene øverst. Sov godt. vurderer å kvelde selv før jeg begynner å bli edru selv nå Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 og da heter det hvaforno? *skule* Hvis du har besøk eple, hvorfor er du da her? oO Fordi vi hadde nettopp sett moccomentaren om Emoer en venninne av henne har laget. Den er genial. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Nei vet dere hva? Nå tar jeg puta mi og laller... Sov godt og drøm vått folks. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Blir gurumeditasjon her óg. Natt natt. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 halp halp halp Når sånn ca. starter høstsemesteret på NTNU, vet du det? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 halhalphalp. 14. august starter immatrikuleringa hvis jeg ikke husker helt galt. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 hahaha. fargoth, det der fjeset var det noke kjendt med Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Sitter folk oppe enda ja! Man kan ikke sove på natta nå når man skal jobbe natt til mandag.. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Man kan ikke sitte opp....ehm...når hw er oppe... Hmmm... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 [Vintage Princess] sier: hi Also Sprach Pandariffic sier: sup nigger [Vintage Princess] sier: your dad's gigantic erection Also Sprach Pandariffic sier: .... Jeg er flink til å drepe samtaler. :\ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg er flink til å drepe samtaler. :\ Haha, ikke så greit å vite hva man skal svare på sånt sikkert. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 your dad's gigantic erection I lol'd Jeg husker ikke om jeg har tatt den røyken jeg hadde tenkt til å ta eller ikke :-| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg