Datasmurf Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Kom hit, jeg har indrefilet av svin med bacon og gauda. Med andre ord, restemat. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Hvor finner jeg konto nr som jeg skal betale inn til, når jeg skal betale mastercard-gjelda mi og er kunde i Postbanken? Har ikke den fysiske fakturaen her. Endret 31. oktober 2011 av LHUS Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det står på kredittkort-delen i nettbanken også. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Kom hit, jeg har indrefilet av svin med bacon og gauda. Med andre ord, restemat. Skal jeg ha indrefilet skal det være biff!! Så det Og det har jeg, men den skal spares til helga. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Nei, fortsett å rocke i den frie verden, dere. Jeg skal ut og stable ved. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Kom hit, jeg har indrefilet av svin med bacon og gauda. Med andre ord, restemat. Skal jeg ha indrefilet skal det være biff!! Så det Og det har jeg, men den skal spares til helga. Ha-ha, liker måten du tenker på. Skal helst ha biff selv, men modern tåler ikke rødt kjøtt noe særlig, så vi har alt for ofte svin indrefilet i stedet for storfe. Hva skjer til helgen? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 KOM DA UNGER. Har kjøpt inn godteri så dukker det ikke opp en sjel. Faan, får spise det selv Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 KOM DA UNGER. Har kjøpt inn godteri så dukker det ikke opp en sjel. Faan, får spise det selv Huff, så fælt Hva skjer til helgen? Ikke noe spesielt, bare litt deilig med ekstra god mat da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Kjekt å bo i blokk. Ingen unger som gidder å ringe på alle dørklokkene utenfor. Og jeg slipper å vise trynet mitt når jeg ikke lukker opp. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Neil Young-mode? You know it. Jeg har ikke kjøpt inn godteri, men har drøssevis liggende fra september da jeg dro på kino. Jeg eter aldri opp kinogodtet mitt dessverre. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Kinosnopet mitt er som regel borte i løpet av reklamene og trailerne. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Det står på kredittkort-delen i nettbanken også. Jeg finner bare kortnummeret, som jeg ikke kunne brydd meg mindre om. Hvor mener du, helt konkret? Endret 31. oktober 2011 av LHUS Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 KOM DA UNGER. Har kjøpt inn godteri så dukker det ikke opp en sjel. Faan, får spise det selv Bruker jo lenger tid på å komme til døra di enn til Fort Knox. Gjennom to kodelåste dører. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Kinosnopet mitt er som regel borte i løpet av reklamene og trailerne. Under reklamene skal man leke reklameleken. Snop skal tidligst åpnes under trailerene.Det er en grunn til at reklameleken finnes. Det er for å holde deg opptatt så du ikke spiser snopet før du skal. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hva går reklameleken ut på? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hva går reklameleken ut på? La oss si dere er tre stykker som går på kino sammen.Første reklame er for Audi. Da sier dere to til venstre til h*n som sitter til høyre: "Oi. Du fikk ny bil." Neste reklame er f.eks. fra HTH kjøkken. Da får den i midten nytt kjøkken. Så er det reklame for Lotto. Da er det den til venstre som kommer til å vinne i lotto. Så starter man fra høyre igjen. Den var forresten mye mer gøy når man var sånn 8-9 år. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Tror jeg holder meg til å legge kabal på mobilen under reklamen. Før den skrus helt av that is. Det er den eneste tiden jeg skrur av mobilen i stedet for å sette den på lydløs. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Åja, den kan jeg jo Trodde det skulle være noe mer spennende, hehe Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 KOM DA UNGER. Har kjøpt inn godteri så dukker det ikke opp en sjel. Faan, får spise det selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg