Notelitten Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Kjedelig å bli gratulert av en drøss med folk som ikke aner når du egentlig har bursdag og som bare gratulerer deg fordi det dukka opp på sida at du har bursdag? Er det derfor du har safet deg ved å fylle ut all slik info på brukerprofilen din? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jepp, men du blir jo aldri helt safe med tanke på at venner og uvedkommende kan forandre det så lenge de har tilgang til profilen din. Det er aberet med å noen sinne forlate PC-en sin ulåst. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Morgen, ja. Står til med folket? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jo, helt greit. Lurer på om jeg skal slå ut sovesofaen og sove noen timer i et håp om at jeg klarer å våkne til tolv og stable ved resten av dagen. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det er bare å prøve! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hei jeg har forumbursdag på Halloween så alle må gratulere meg. Ifølge facebook har visst jeg også bursdag i dag. Ironisk, er det ikke? Nei. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hmm, dilemma. Fyr jeg ikke liker legger meg til på facebook. "fjern". Så legger søstra hans meg til, som jeg ikke har noe imot... Hmm!... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hevn deg på typen ved å tappe søsteren og sende bilder på mail (eller bedre - poste bilder på facebook). 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Tja, hu er jo ikke akkurat heit da... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Even better. Disregard females etc. 3 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg drømmer bare ondskapsfulle drømmer for tiden, helt sprengt. Denne natta har for det meste gått ut på og lete etter bagasjen min som forsvant på en dritkjip bussterminal en eller annen ukjent plass. Fyker rundt som en forvirra faen. Alle sakene mine var i den baggen Pc , klær , toalettsaker osv. Kvinnfolkene som stod i informasjonsluka var totalt ubrukelige, spurte dem flere ganger hva jeg kunne gjøre for å etterlyse bagasjen, men de gav aldri noe konkret svar. så våkna jeg til , tenkte over hvilken kjip drøm dette var, og sovna igjen . Tror dere ikke drømmen fortsatte: tilbake til denne gudsforlatte bussterminalen, samma greia igjen med de kjerringene i informasjonsluka, men nå er jeg forbanna og lager en scene. Politiet blir tilkalt, blandt annet en tosk i rullestol jeg kjefter huden full. Han spør om å få se bussbilletten min, men jeg finner selvfølgelig ikke billetten, for den hadde jeg putta i baggen i en konvolutt , han ler av meg, så jeg dytter til han slik at rullestolen velter. De andre politifolka kaster seg over meg våkner igjen, dårlig start på dagen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det har du bare godt av, slik som du angriper rullestolbrukere. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hans egen feil ! tviler på jeg hadde gjort det samme IRL hehe Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Haha, drømmer er merkelige. Jeg drømte jeg var en zombie, som skulle finne meg en zombieektemann. Jaja.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Haha, drømmer er merkelige. Jeg drømte jeg var en zombie, som skulle finne meg en zombieektemann. Jaja.. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hahaha, genialt :!: Fineste kjærlighetssangen ever!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jævlig kjekt å ha pizza takeout i gangavstand fra leiligheta! Men også farlig.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg glemmer heldigvis hva jeg drømte om 9/10 ganger. Sier heldigvis fordi de gangene jeg har summa meg til å skrive dem ned i det jeg våkner, så våkner jeg og leser morbid faenskap hver jævla gang. Det samme går for hver gang jeg faktisk husker de. Oh well. Starte med The Crow og så gå over til Donnie Darko, eller starte med Donnie Darko og så gå over til The Crow? Sjur presenterer her kveldens første luksusproblem. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Avslutt med Donnie Darko. Jeg er sulten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg