Romis Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Holder på å se på filmen The Truman Show. Prøvde å finne fram navnet på filmen i flere år, siden jeg så filmen når jeg var et barn. Forklarte filmen for en venn og han husket navnet med en gang. For en fantastisk film. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Den er kjempebra ja!!! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Tenkte å slenge på The Change-up i kveld, sammen med kjæresten. Har sansen for Jason Bateman Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Ha-ha, dette lover bra. Jeg har sovet de siste 6 timene, og våkna nå og har fortsatt vondt i nesa og bena mine sover enda. Dette begynner å bli frustrerende. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Noen som har tips til hvordan jeg fikser det jeg antar er nerveproblemer i korsryggen? Må være en nerve i klem eller noe siden beina mine prikker sånn. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Noen som har tips til hvordan jeg fikser det jeg antar er nerveproblemer i korsryggen? Må være en nerve i klem eller noe siden beina mine prikker sånn. Det eneste måten du kan få løsnet opp en vond rygg er å gå en tur i skogen! Gå så mye du bare orker, jo mer du går, jo lettere er det for ryggen å ''rette'' seg ut igjen. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 36 timer til eksamen skal leveres. Jeg skulle begynt å jobbe tidligere Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Tenkte å slenge på The Change-up i kveld, sammen med kjæresten. Har sansen for Jason Bateman Crap crap crap crap crap. Crap. Ser den ikke ferdig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Noen som har tips til hvordan jeg fikser det jeg antar er nerveproblemer i korsryggen? Må være en nerve i klem eller noe siden beina mine prikker sånn. Det eneste måten du kan få løsnet opp en vond rygg er å gå en tur i skogen! Gå så mye du bare orker, jo mer du går, jo lettere er det for ryggen å ''rette'' seg ut igjen. Crap. Må det være skogen, eller kan jeg bruke sånn step-maskin? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Noen som har tips til hvordan jeg fikser det jeg antar er nerveproblemer i korsryggen? Må være en nerve i klem eller noe siden beina mine prikker sånn. Det eneste måten du kan få løsnet opp en vond rygg er å gå en tur i skogen! Gå så mye du bare orker, jo mer du går, jo lettere er det for ryggen å ''rette'' seg ut igjen. Crap. Må det være skogen, eller kan jeg bruke sånn step-maskin? Må være skogen. Det som hjelper er det ujevne underlaget og så videre. Step-maskin er ikke det samme. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Typisk. Da får jeg heller utsette det til i morra. Mindre sjanse på å møte på elg da. De er alt for skumle dyr. :| Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Pilates var veldig fint for min rygg, men som Lars sier, tur i skogen er det beste! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Typisk. Da får jeg heller utsette det til i morra. Mindre sjanse på å møte på elg da. De er alt for skumle dyr. :| Da mister du retten til å klage resten av kvelden. Endret 30. oktober 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Typisk. Da får jeg heller utsette det til i morra. Mindre sjanse på å møte på elg da. De er alt for skumle dyr. :| Elger er gromme dyr. Elgkalvene er mat for bl.a. ulv. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Typisk. Da får jeg heller utsette det til i morra. Mindre sjanse på å møte på elg da. De er alt for skumle dyr. :| Da mister du retten til å klage resten av kvelden. Jeg har da ikke klaget i hele kveld, ei heller på evig lenge. Typisk. Da får jeg heller utsette det til i morra. Mindre sjanse på å møte på elg da. De er alt for skumle dyr. :| Elger er gromme dyr. Elgkalvene er mat for bl.a. ulv. Sau er bedre. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 K Etter 5 dager på fylla elns, så er jeg tom. CRAP Let the abstinenser begin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg