Bruker-33331 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Dvs slåsskamp? Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Rihanna har med seg stjerneprodusent Kuk Harrell til Norge. Er det noen her som har hørt om Kuk før? Er Kuk så ettertraktet? http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10023194 1 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Ifølge Wikipedia så har Celine Dion, Mariah Carey, Usher, Beyonce og Justin Bieber brukt kuk før. Det virker som om kuk er rimelig populær blant stjernene. Det overrasker meg ikke å finne Justin Bieber på den lista. 6 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Er det trygt å spise egg som er tre uker over dato, mon tro? Egg kan faktisk holde seg flere år etter utløpsdato så tre uker burde gå greit. Hvis det skulle være dårlig lukter du det fort. Flere år? Kilde? jeg var såpass trøtt og litt småfull da jeg skrev det her, og mente selvfølgelig måneder, ikke år Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Så du hadde en fin aften med andre ord? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Veldig fin, og veldig koselig Endte med at vi bare var en liten gjeng som dro til Den Gode Nabo!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Like greit at jeg aldri dro på MacBeth da. Jeg overtalte to gjenger til å joine meg på Familien, så jeg er fornøyd. Kvelden ble bedre og bedre jo senere det ble og jo flere gamle venner jeg møtte. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Åh, gamle MGMT er så awesome :') Neh, på tide med noen baguetter og litt egg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Egg hadde gjort seg nå. Type stekt og dandert pent på snurring og et par brødskiver. I alle fall bedre enn sjokkis, pottis og sjokomelk. Endret 30. oktober 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 I alle fall bedre enn sjokkis, pottis og sjokomelk. Pottis? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Potetgull eller chips som det blir kalt forskjellige steder. Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Finnes det virkelig folk over 12 år som sier "sjokkis, pottis" og sånne ting? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Oh yes, rimelig vanlig blant flere personer i 20-30 åra jeg kjenner på forskjellige steder i Trøndelag, samt slekta i Oslo og Bærum preiker hele tida om pottis og dipp når de våkner på mandags formiddag etter helgefylla. Vel, de under 40 i alle fall. De over 40 er litt mer rutinerte og reparerer med øl og vin før de sykler til jobb. Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Høres ut som en ekstremt kjip gjeng. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Du er en kjip gjeng. Men fra spøk til revolver, de ække det. De er bare litt sossete og preppy av seg. Helt frem til de kommer sammen med resten av slekta og drikker tom baren på Bristol før det blir maxi til nachene i Bærum og på Festfossen. Vel, ikke så mye på Festfossen nå som gamle onkel Einar tok repern, men på 80-årsdagen sin, dukket mannen opp i turkis dress og var full av humør og alkohol og den første som hjem fra festen, var presten som gikk hjem klokken seks søndags morgen for å forberede seg til gudstjeneste. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg er fra Oslo/Bærum og sier ikke sjokkis eller pottis. Takk for meg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg er fra Oslo/Bærum og sier ikke sjokkis eller pottis. Takk for meg. Du er fra Zimbabwe. Takk for meg. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Gjeeeesp , legger meg i senga og ser et par skrekkfilmer, denne kafèen er full av kald og surtrakta kaffe Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Oh yes, rimelig vanlig blant flere personer i 20-30 åra jeg kjenner på forskjellige steder i Trøndelag, samt slekta i Oslo og Bærum preiker hele tida om pottis og dipp når de våkner på mandags formiddag etter helgefylla. Vel, de under 40 i alle fall. De over 40 er litt mer rutinerte og reparerer med øl og vin før de sykler til jobb. Jeg sier heller ikke sjokkis eller pottis. Er det i hele tatt noen som sier det? Lørenskog representin' Endret 30. oktober 2011 av Zeromac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg