Datasmurf Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Ha-ha, ser den. Jeg for min del hadde kun tilgang til bad og kjøkken når de andre var på skolen eller sov. Vi var 11 stykker i et hus, 8 var jenter. Greit, det var 4 kjøkken og bad, men det var hovedsaklig vårt som ble brukt av alle beboerne unntatt 3. Utrolig frustrerende. Samt at folk hadde en forkjærlighet for First Price-dopapir og de to av oss som var finere på det og foretrakk fløyel fremfor sandpapir i baken, ble utledd og nedstemt hele tiden. Og huseieren var en gjøk av dimensjoner som påsto at om du brukte range boostere for å få nett i første og andre etasje (usannsynlig crappy router i et murrom i kjelleren), så ødela man hele Internett og strømnettet og ville bli saksøkt av alt og alle, så som hevn for at vi kobla på en slik en, tok han det crappy nettet vårt i 2 uker. Samt at han nektet profesjonnele reparatører, kontrollører, snut etc inn i huset og "fikset" alt fra ødelagte kjøleskap og tørketromler til utbrente transformatorer og ustemte piano med superlim. Og en drøss med andre historier. Det året var rett og slett forferdelig. Kunne ikke flytte ut uten å betale videre heller, pga. en mer eller mindre svært shady kontrakt. Takke meg til de to siste årene mine i stedet, da jeg bodde med bestekompisen min. Var mye bedre. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Eat yellow snow, it might be beer! ------- Natta, sovetid her. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Aah, kjipt. Vi var egentlig en jævla bra gjeng i fjor, bortsett fra en! (Sorry hvis du er her inne, men du vet jo at du ikke var yndlingspersonen min). Også bodde vi i en brakke! Helt seriøst. Natta µp1is Endret 29. oktober 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Sovetid? Høres kjent ut. Og lurt. Forresten, før du stikker. Hva skjedde med mediatard? Brakke? Hva søren? oO Oh well. Jeg gjør som mikropenisen og legger meg. Må være oppladet til å sitte alene og voerse og feire meg selv i morgen. Hvem vet, kanskje jeg snubler innom MacBeth også, for å se om jeg finner noe godt å drikke før jeg loker videre til enten Barmuda eller mitt elskede Familien. G'natt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Sovetid? Høres kjent ut. Og lurt. Forresten, før du stikker. Hva skjedde med mediatard? Mediatard er et veldig, veldig tungtsovende prosjekt. Men for all del ikke dødt. Bare i koma. Se på det som Tornerose! En vakker dag kommer det ny versjon, som faktisk ikke er ubrukelig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Woo! Jeg gleder meg allerede. Husker jeg likte ideen din da du fortalte meg om den. Må jeg forresten fylle inn all info på nytt i den nye versjonen som en gang kommer? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Gonatt hattifnatt. Er det noen andre her da? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Kjipinger Hovedgrunnen til at jeg ikke legger meg er at det er så stress å dra ut sovesofan.. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Liker hvordan 1-0.001 = 1 1 - 0.001 = 0.999, ikke 1. Men 1 - 0.000...01 = 1. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Wow. Kontekst, gutt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Sov på gulvet. Det er jo skittent Jeg skjønner ikke hvorfor ingen har kommet og vasket rommet mitt for meg! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Sov på gulvet. Det er jo skittent Jeg skjønner ikke hvorfor ingen har kommet og vasket rommet mitt for meg! Jeg er også skitten(selv om jeg dusjet for 5 timer siden) Og du hadde enda tatt meg, don't lie! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Og du hadde enda tatt meg, don't lie! Oh you.. selvfølgelig! Eneste kravet er at du ikke lukter ostepop! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Og du hadde enda tatt meg, don't lie! Oh you.. selvfølgelig! Eneste kravet er at du ikke lukter ostepop! Tihi Hater ostepop forresten. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 ta deg en pipe og legg deg Bundy Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg skal i hvert fall ta natta! Sov godt til hvem enn som leser dette! 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 ta deg en pipe og legg deg Bundy Blir bare mer ADHD av en pipe Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 RING MEG! http://www.youtube.com/watch?v=kogEFwYlNHU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg