Heddy Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Du kan jo alltids motbevise. Vise at jeg ikke er søt? Jeg kan ta frem mine beste Tommy&Tigern-grimaser!!! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Eller nudes, whatever works. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Skål folkens! *er den karen som tvinger dere alle til masse shots konstant* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg går for at du er søt, Hedvig. Bildene av deg tilsier det. Bundy, det frister jo, men det gjør også bøkene. Særlig når man leser dette om dem: "Some books are good for you, and some books are fun to read, but few books are both; François Rabelais' novels are among these few. A cornucopia of jokes, unforgettable characters, filth, sex, philosophy, and religion, Rabelais' novels create our cultural DNA while they make us laugh." Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 *er den karen som tvinger dere alle til masse shots konstant* Kar, jeg hater deg. De shottene har gitt meg så mye smerte Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Kar, jeg hater deg. De shottene har gitt meg så mye smerte Skål! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Nudes er for mye strev, da må jeg jo kle av meg. Dumt forslag. Og det er fordi jeg er lat, hvis ikke hadde jeg selvfølgelig gjort det. Men alle andre kan bare go ahead! Og skål igjen! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Nudes er for mye strev, da må jeg jo kle av meg. Dumt forslag. Og det er fordi jeg er lat, hvis ikke hadde jeg selvfølgelig gjort det. Men alle andre kan bare go ahead! Og skål igjen! Skål! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 _Hedvig: Er ikke alle mer eller mindre nakne hjemme hos seg selv? Klær er kjedelig. *skåler med Pepsi Max©®* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hvorfor kanj eg ikke gi KP til meg selv?? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 For å ikke bli mer høy på deg selv enn du alt er, kjekken. Enig, Jonas. Klær er pes! Så det blir godt når jeg flytter ut igjen og kan vandre rundt naken uten å bry noen ... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 _Hedvig: Er ikke alle mer eller mindre nakne hjemme hos seg selv? Klær er kjedelig. *skåler med Pepsi Max©®* Jeg bor i kollektiv Så får dessverre ikke sprada så mye rundt som jeg selv vil! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Tipper de over gangen er uenige i det. Sprad i vei, du. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 For å ikke bli mer høy på deg selv enn du alt er, kjekken. Enig, Jonas. Klær er pes! Så det blir godt når jeg flytter ut igjen og kan vandre rundt naken uten å bry noen ... Sant det. Jeg er kjekk som faen. Sitter bare i underbuksa jeg atm. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 _Hedvig: Er ikke alle mer eller mindre nakne hjemme hos seg selv? Klær er kjedelig. *skåler med Pepsi Max©®* Jeg bor i kollektiv Så får dessverre ikke sprada så mye rundt som jeg selv vil! Hvordan overlever du så langt? Personlig var året jeg bodde i kollektiv et av de verste i mitt liv. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Man kan ikke runke hardt engang i kollektiv Bodde i et slikt, folk kom og gikk hele tiden jo. Og kunne ikke engang bare være stille uten at de hørte at jeg var hjemme. Endret 28. oktober 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg bodde i kollektiv i fjor og, så er ikke helt nybegynner Og i fjor bodde jeg med en fyr som konstant lukta ostepop og ikke skjønte at shortsen helst skal dekke rumpesprekken, så jeg vil si det så langt er opptur i år! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Nå er du negativ synes jeg. Ostepop er jo faktisk godt! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Det er godt å spise ja! Men tro meg, jeg hadde ikke mye lyst å slikke på ham for å si det sånn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg