Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva skyller dere med? Melk? Enten ikke i det hele tatt, eller vann. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Aha. Har en kompis som blåser flammer. Tror han bruker lampeolje elns, han pleier å skylle med melk. edit: Ingen ting som å blande to forskjellige tider. Endret 9. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aha. Har en kompis som blåser flammer. Tror han bruker lampeolje elns, han pleide å skylle med melk. Lampeolje er normalt å bruke, men da må man skylle med melk, for ellers setter det seg fast i ganen og sånn. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tror jeg lar den ideen få ligge jeg, ender neppe godt uansett ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aha, det er annerledes med tennvæske altså? Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er ikke video av deg og Lars, da. But still, vi ruler ^_^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tror jeg lar den ideen få ligge jeg, ender neppe godt uansett ^^ Pft. Er ganske enkelt, egentlig Aha, det er annerledes med tennvæske altså? Ja. Lampeolje er mer oljete. Tennvæske smaker maling. Er ikke video av deg og Lars, da. But still, vi ruler ^_^ Oss über alles. :love: Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kan man bruke olivenolje? (siden man kan bruke lampeolje) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Kan man bruke olivenolje? (siden man kan bruke lampeolje) Får høyt antennelsespunkt vil jeg anta Endret 9. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kan man bruke olivenolje? (siden man kan bruke lampeolje) Nei. Men jeg tror du kan bruke lampeolje til å lage mat. Løp og prøv. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Bare for å ha det sagt: Rømmegrøt til middag = SLAGER! Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Litt tørr hud/brannsår må man regne med, og hår i hestehale er å anbefale. Kan også ende opp med å brenne av alle hårene på armen, som Lena Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Litt tørr hud/brannsår må man regne med, og hår i hestehale er å anbefale. Kan også ende opp med å brenne av alle hårene på armen, som Lena Jaaa, man kan det og. Eller ha en jakke som stinker tennvæske.. Alastor: Faen. Ikke begynn matprat. Jeg er sulten. :-| Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Eple, aha. Kjekt å vite. Som den pyromantikeren jeg er, har jeg alltid drømt om å spy flammer. Kjekt for dragetemminga også, la de se at jeg også kan Litt keen på å prøve flammesluking også, men det virker mer risky. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Eple, aha.Kjekt å vite. Som den pyromantikeren jeg er, har jeg alltid drømt om å spy flammer. Kjekt for dragetemminga også, la de se at jeg også kan Litt keen på å prøve flammesluking også, men det virker mer risky. Flammesluking blir det neste jeg prøver, skal få en kompis til å lære meg det. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Bare for å ha det sagt: Rømmegrøt til middag = SLAGER! *notert* Der Dietfürer über alles! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Flammesluking blir det neste jeg prøver, skal få en kompis til å lære meg det. Da får du lære det videre Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Bare for å ha det sagt: Rømmegrøt til middag = SLAGER! *notert* Der Dietfürer über alles! Sa du noe, kjære? *kvesse kjøkkenkniver* Flammesluking blir det neste jeg prøver, skal få en kompis til å lære meg det. Da får du lære det videre Does a magican tell her tricks? Jeg vet ikke om jeg tør. Unni er fremdeles sur for at jeg lærte dere flammespruting, liksom. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Sa du noe, kjære? *kvesse kjøkkenkniver* Neida vennen Der Diettfürer er mester på å sluke kniver anyways Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg vet ikke om jeg tør. Unni er fremdeles sur for at jeg lærte dere flammespruting, liksom. Du MÅ Unni likte det ikke helt.. Ikke når det kom tennveske over hele bordet heller Men det går så bra så! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg