Lycantrophe Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hey, hadde det fint der jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Lycan, brunt er bra! Hedvig, hvordan er ølutvalget deres? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hey, hadde det fint der jeg. Skal sies jeg bare har vært der en gang da.. og da spilte de bare latterlig trance-musikk, og når vi (de eneste på dansegulvet) spurte om noe annet lo de av oss. Vi gikk. Pluss for gratis garderobe. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) De har vel Guinness, Kilkenny eller Murphys og Heineken på tapp, utover det ikke noe å skrive hjem om. Og Newcastle, faktisk. http://www.macbeth.no/main_drinkmenuNO.html Hedvig: Heineken ser det ut som. Endret 28. oktober 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Det er vel ikke det største.. Når jeg har vært der har de ikke hatt Dahls da, av en eller annen merkelig grunn har de gått for Borg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Bah, Dahls. Takke meg til Cardinal i Stavanger med sine 516 ølsorter. <3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Skal du være med meg og Vowels på Dattera når du kommer til Norges fineste by snart? Dansing påkreves. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Borg er jo enda verre. :| Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Skal du være med meg og Vowels på Dattera når du kommer til Norges fineste by snart? Dansing påkreves. Lett med. Hva er Dattera? Høres ut som noe underage tap. Isåfall er jeg LETT med. Endret 28. oktober 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Norges beste er og blir Aass. Fått dilla på Bayern dems i det siste. Satan så godt! Dattera er slang for Dattera til Hagen. Endret 28. oktober 2011 av Skurupu Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Det har vært så mye snakk om rødvin her i tråden, og nå kommer du med øl... jeg får så sinnsykt lyst å drikke, og jeg har en hel rødvinsflaske og en halvfull vodkaflaske halvmetern unna som frister meg så jævlig... -.- dårlig gjort. Drikk vodkaen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Dattera til Hagen? Jeg holder meg til Hansa når det kommer til norsk boksøl, og Lervigs for ting på fat. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Skal du være med meg og Vowels på Dattera når du kommer til Norges fineste by snart? Dansing påkreves. Lett med. Hva er Dattera? Høres ut som noe underage tap. Isåfall er jeg LETT med. Utestedet Dattera til Hagen i Oslo. Ligger på Grønland. Topp stemning. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Men bare se på denne fantastiske øllista! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Drikk vodkaen. Det frister veldig.. og da kan det jo bli noen interessante innlegg fra meg etter hvert. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Norges beste er og blir Aass. Fått dilla på Bayern dems i det siste. Satan så godt! Dattera er slang for Dattera til Hagen. Er hun heit? Aass er fint oppe blant industriølene, men det er langt bedre øl å få tak på. Drammen HOH. God stemning. Endret 28. oktober 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Drikk vodkaen. Det frister veldig.. og da kan det jo bli noen interessante innlegg fra meg etter hvert. Do it, jeg er på flaske nr 2 nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hmm. Legge seg tidlig da? Sovne til Dylan, Bowie, Knopfler, Costello og Clapton høres ut som en fin ting, og det er de som følger meg den neste timen før jeg hopper over på Heart og Fleetwood Mac. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg falt for fristelsen. Nå har jeg miniparty for meg sjøl, med vors-lista mi på full guffe! Hvorfor har jeg ikke gjort dette før? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Fordi du ikke har blitt påvirket av oss før? Men om du drikker, skal jeg ikke sitte her edru og se på, for å si det sånn. Alltids tid til en liten nightcap. Så, Chivas Regal, Glenfiddich, Braastad VSOP eller bare en enkel dram? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg