Heddy Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg ruler med andre ord like mye som Hedvig. Både Stepmania, DDR og dansespillene til Kinect. High five for oss! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg ruler med andre ord like mye som Hedvig. Både Stepmania, DDR og dansespillene til Kinect. High five for oss! o/\o Woo! Jeg ser fargoth snike i skyggene. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Ah, digg med en kald øl nå. Har vært en slitsom uke.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Høres digg ut. Øl that is. Hva har slitt deg ut, Knut? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Det har vært så mye snakk om rødvin her i tråden, og nå kommer du med øl... jeg får så sinnsykt lyst å drikke, og jeg har en hel rødvinsflaske og en halvfull vodkaflaske halvmetern unna som frister meg så jævlig... -.- dårlig gjort. http://www.youtube.com/watch?v=2GPh6_6BD2w Endret 28. oktober 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Høres digg ut. Øl that is. Hva har slitt deg ut, Knut? Skole -> Særemnet. Skolen her har valgt å sette opp skuespill i stedet for å analysere bøker som særemne. Kjempedeilig egentlig, men har blitt mye jobbing hver dag. I dag hadde vi premiere. Feirer alene på rommet med en kald øl. (Alene fordi øl er ulovlig på internatet her..) Haha, sorry Hedvig. Leste ikke noe før jeg posta. Har ikke vært innom her siden begynnelsen av oktober. Endret 28. oktober 2011 av Knewt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Jokke. <3 Det jeg sier, Hedvig. Du har god musikksmak. Og det er ingenting galt med en flaske rødvin før man legger seg. Sover så mye bedre. Knut: Du er fortsatt på internatskole? Var du ikke det da du strikka den lua til Mushi også? Eller tar jeg helt feil av årene nå ... Endret 28. oktober 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Men den rødvinen skal spares til imorra kveld Og selvfølgelig, jeg har jo helt objektivt sett den beste smaken i verden Endret 28. oktober 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Knut: Du er fortsatt på internatskole? Var du ikke det da du strikka den lua til Mushi også? Eller tar jeg helt feil av årene nå ... Er her fortsatt, 3. klasse nå. Jeg tror jeg gikk i 8. eller 9. da jeg strikka den lua. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Knut: Du er fortsatt på internatskole? Var du ikke det da du strikka den lua til Mushi også? Eller tar jeg helt feil av årene nå ... Er her fortsatt, 3. klasse nå. Jeg tror jeg gikk i 8. eller 9. da jeg strikka den lua. Ah. Men den rødvinen skal spares til imorra kveld Og selvfølgelig, jeg har jo helt objektivt sett den beste smaken i verden Skal dere ut, eller bare sitte og kose dere inne i varmen? Og klabert! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Og nå skrur de straks av internett. Vurderer seriøst mobilt bredbånd så jeg kan sitte på internett "etter innetid" i helgene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Absolutt verdt det. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Skal dere ut, eller bare sitte og kose dere inne i varmen? Og klabert! Satser på at vi skal ut, antagelig ender vi på en type pub. MacBeth forhåpentligvis!! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Macbeth er latterlig brun. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Ah. Er MacBeth noe særlig altså? Jeg har kommet frem til at jeg kun liker Familien i Trondhjem av alle de jeg har prøvd. Har til gode å prøve Barmuda og Diskoteket da, så jeg er fysen på å prøve de i morgen. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Den Gode Nabo. Hallo. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Macbeth er latterlig brun. Greie folk, grei drikke, og veldig ofte livemusikk, og ikke et sted alle drar. Holder for meg! Den Gode Nabo er veldig ålreit og forsåvidt. Diskoteket suger! Endret 28. oktober 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg