Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Har allerede rapportert deg for rasisme mot Jøder fordi du har forhud.

Yeah, logic! Fuck it!

Hva vet du om det? :hmm:

Da har du bare ikke lært deg hvordan du skal nyte å se filmer alene :D Flott anledning til å le på alle de gale øyeblikkene, sånn som når folk blir kutta opp i biter. Hvis du gjør det sammen med folk vil de brått ikke være venn med deg lenger.

Du kan gjerne komme å undervise meg. ;)

Men altså, jeg foretrekker koselige og hyggelige filmer. Er ikke så fryktelig glad i SAW-filmer og lignende. Og jeg har ingen problemer med å le av ting som andre ikke ler av. Selv om jeg har blitt kalt "helt dust eller?" fordi jeg lo av styrken til vannet i japan når det fløt innover land.

Men pytt pytt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan kan du si du ikke er glad i filmer? :dontgetit:

Jeg er glad i gode filmer med selskap. Filmer alene er... kjedelig.

Pff. Film alene er fantastisk. Av flere av grunnene som Hedvig nevner, men også fordi da slipper du folk som forstyrrer deg med tåpelige spørsmål hele tiden.

Da har du bare ikke lært deg hvordan du skal nyte å se filmer alene :D Flott anledning til å le på alle de gale øyeblikkene, sånn som når folk blir kutta opp i biter. Hvis du gjør det sammen med folk vil de brått ikke være venn med deg lenger.

Jeg vil være venn med deg og se på film og le på alle de gale øyeblikkene! :D

Som f.eks. i den fantastiske komedie-trilogien "Final Destination". :love:

Lenke til kommentar

Pff. Film alene er fantastisk. Av flere av grunnene som Hedvig nevner, men også fordi da slipper du folk som forstyrrer deg med tåpelige spørsmål hele tiden.

Jeg har makk i ræva. Om jeg ser på film alene, blir jeg sittende å gjøre alle andre ting også, som å leke med nøklene mine, sitte på laptoppen, etc.

Lenke til kommentar

Eller klassikeren:

Haha :p

Og jeg ruler i StepMania!! Hvis man ruler ved å virkelig totalt feile på alle trinna!

Jeg sugde også i starten, men med mye ledig tid i militæret, fikk jeg trent meg godt opp. Nå tar jeg sangene "rimelig" okei nok.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Jeg sugde også i starten, men med mye ledig tid i militæret, fikk jeg trent meg godt opp. Nå tar jeg sangene "rimelig" okei nok.

Det er det man driver med i millitæret nå til dags ja :p

Jeg har øvd masse, men blir uansett banka ned i støvlene av lillesøstra mi.. Men kanskje det bare er hu som en sinnsykt, unormalt god?

Lenke til kommentar

Jeg ruler med andre ord like mye som Hedvig.

Både Stepmania, DDR og dansespillene til Kinect. :D

Geir, det kalles multitasking.

Jeg gjør det hele tiden når jeg ser film, men klarer likevel å få med meg filmen.

Som nå. Ser igjen "Coffee and Cigarettes" mens jeg spiller Heroes 6 og surfer rundt her. :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...