Datasmurf Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Nei, jeg var rimelig edru da jeg så dem. Hadde det vært min drøm så hadde hu jævla ispiken kommet og frøset meg.. hu er nesten skumlere enn Hufsa. Wææ, hun hadde jeg fortrengt! Mange takk skal du ha for å bringe opp mine mest traumatiske barneminner. Forbereder meg på nok en natt i skjelvende fosterstilling. Er det ikke derfor du har Latias? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Haha blei visst sittende å se på "skumle" videoer på youtube Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg har det jeg trenger av Hufsa og Vinterdamen på DVD. Samt Pompel og Pilt. Det er de eneste skrekkfilmene jeg trenger! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg var aldri redd hufsa eller lignende. Har aldri sett det heller. Derimot... Det grønne mat-spisende spøkelset i Ghost Busters... DET hadde jeg mareritt om. Drømte at mellomste bror planla noe slemt mot meg i rommet under meg med det spøkelset. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Wææ, hun hadde jeg fortrengt! Mange takk skal du ha for å bringe opp mine mest traumatiske barneminner. Forbereder meg på nok en natt i skjelvende fosterstilling. My work here is done! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg var aldri redd hufsa eller lignende. Har aldri sett det heller. Derimot... Det grønne mat-spisende spøkelset i Ghost Busters... DET hadde jeg mareritt om. Drømte at mellomste bror planla noe slemt mot meg i rommet under meg med det spøkelset. Det hadde jeg aldri problemer med. Var verre med sistebossen i Doom. Da jeg var 6 hadde en kompis det med på floppy på bursdagen min, så etter at kaker og boller var oppspist, var det å sette seg ned ved den flunkende nye maskina jeg hadde fått av farmor og farfar for å spille det. Og ingen av oss sov noe særlig de neste ukene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Faen jeg er SÅ rødvins n00b! Klarte å knekke korka midt nedi flaskehalsen og måtte dytte den nedi. Og da spruta det vin midt i fleisen på meg + halve kjøkkenet. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Overtidsarbeid med Spearribs, Queen på anlegget og ikke en sjel å bry seg om i hele bygget. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Faen jeg er SÅ rødvins n00b! Klarte å knekke korka midt nedi flaskehalsen og måtte dytte den nedi. Og da spruta det vin midt i fleisen på meg + halve kjøkkenet. Hvordan klarte du det?? :!: Se på den positive siden.. dess mer rødvin sølt på kjøkkenet, dess mindre alkoholskader for deg? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Nei altså, jeg skrudde korktrekkern for kort nedi korka, så den kom bare halvveis opp. Så benda og røska jeg til den knakk og forsvant halvveis nedi tuten igjen. Fikk den ikke opp. Også bare spruta det en dæsj opp når jeg trykket den nedi flaska. Lulz. Jeg kjøpte forresten den Falling feather-vinen du foreslo også. Er enda uåpnet. Endret 28. oktober 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Den har heldigvis ikke noen irriterende kork Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg så forresten en "new low" på Narvesen også. To fjortisjenter sto og snakka om mora hadde kjøpt BIEBER MAGAZINE eller ikke, også begynte de å kvine mens de bladde og så på bildene. "Han er bare sååå kjekk! Og sjekk det bildet her da, den stygge fyren ved siden av lissom! Han burde vært død! Mamma pleier å kjøpe bladet så jeg vet ikke om vi har det fra før!" Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Nice, Bytex plukker smårips. Hvilken annen vin tok du? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Bieber magazine???? Hva skal det bli av verden sier jeg.. 1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Falling Feather er rødvinens svar på Dr. Loosen Riesling Trocken. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Ja det finnes faktisk et eget Bieber Magazine. *shocked* Den andre var Grand Feudo Reserva 2006. Endret 28. oktober 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Eneste som duger er Amigo rett fra dunken, ellers er du ikke norsk. <3 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Huff... heldigvis finnes det et David Bowie magazine til å veie opp 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Den andre var Grand Feudo Reserva 2006. Kjedelig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Faen jeg er SÅ rødvins n00b! Klarte å knekke korka midt nedi flaskehalsen og måtte dytte den nedi. Og da spruta det vin midt i fleisen på meg + halve kjøkkenet. Vet hvordan det er. Har vært der et par ganger selv. Eneste som duger er Amigo rett fra dunken, ellers er du ikke norsk. <3 Grøss! :| Amigo smaker helt jævlig. Særlig på vei opp igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg