Lumpness Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Åh...så vanskelig det skal være. Skulle ønske jeg bare kunne gå og si "jeg skal ha rødvin", og få rødvin og ferdig med det. Jeg vil anbefale Grand Feudo Reserva 2005 eller INCA, begge er rødvin, og jeg personlig syns begge to er gode drikkeviner. Skulle jeg valgt en nå idag, så hadde det blitt Gran Feudo Reserva 2005 Men smaken er som baken, det er ikke alltid alle liker samme type rødvin. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Det er ingenting, for et par uker siden ble jeg spurt om leg på Ultra når jeg kjøpte et par pils. Og det står 1977 på visa-kortet mitt. Litt pinlig latter og "du får ta det som et kompliment". Ouch! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Nå går det generellt to år mellom hver gang jeg kjøper en rødvin, så hva jeg liker best vet jeg ikke. Får ta noe på måfå ut fra alternativene her. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Freaky video under... http://vimeo.com/31090103 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hei! Jeg har bodd noen år i Kirkenes og, som lita jente! Du kommer ikke så veldig mye lenger nord. Jo, faktisk. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Nå går det generellt to år mellom hver gang jeg kjøper en rødvin, så hva jeg liker best vet jeg ikke. Får ta noe på måfå ut fra alternativene her. Pleier ofte å kjøpe Gato Negro. Lett og syrlig, koster akkurat en hundrelapp. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg liker at ordboka i mobilen min insisterte på at "negro" skrives med stor N. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Hei! Jeg har bodd noen år i Kirkenes og, som lita jente! Du kommer ikke så veldig mye lenger nord. Jo, faktisk. Ikke tvign meg til å flytte til hammerfest. Kevin, tror ikke trøndere vanligvis assosierer seg med nordlendinger uansett. HÅPER IKKE DET Det er ingenting, for et par uker siden ble jeg spurt om leg på Ultra når jeg kjøpte et par pils. Og det står 1977 på visa-kortet mitt. Litt pinlig latter og "du får ta det som et kompliment". Ja, ble spurt om legg i dag på polet, og 2 14 åringer kom inn samtidig. (de planla jo det, å følge etter meg...) Kasseren vurderte veldig om jeg kjøpte til dem. ^^ Endret 28. oktober 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Kjenner til den der. Evig pes å gå på polet med kids hakk i hæl. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Forøvrig evig pes å få vennene mine til å feire bursdagen min også. Folk er plutselig opptatt. Snart begynner jeg å klage igjen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Laff..venner skal jo liksom "planlegge" bursdagen DIN, ikke motsatt. Når det er sagt, min 30-årsdag var på kinarestaurant med mamma. Endret 28. oktober 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Har jeg aldri vært borti med mine venner. Minstesøss organiserte vel og merke et overraskelsesparty for to av sine venner for et par uker siden, men hun er den eneste jeg har vært borti som har gjort sånt. Min 25-årsdag ble teknisk sett brukt til masse powerwalking, ståing i baugen av en båt for å ta bilder, undertøys- og sminkeshopping til søstrene mine og mamma, før jeg endelig fikk gå på en tilfeldig italiensk restaurant vi gikk forbi. Fikk vel og merke en fantastisk opplevelse der, men det var høydepunktet på bursdagen min. Etterpå gikk pappa og jeg på en irsk pub hvor pappa ignorerte meg til fordel for noen walisere han møtte og jeg satt alene med ei blekka dame og bartenderen og heiv i meg drinker i en time før vi måtte gå siden vi skulle stå opp tidlig neste dag. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Martinis på jobben, på tide å bli susete i dag også! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Det var de to tyvene i Noddy som ga meg søvnløse netter. Har enda mareritt om Hufsa fra Mummitrollet, jeg. I natt hadde hun skaffet seg motorsag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hvorfor har ingen satt i gang med Secret Santa enda? Biril! Dette er noe du kan fikse vettu! Lenke til kommentar
Itek Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Det var de to tyvene i Noddy som ga meg søvnløse netter. Har enda mareritt om Hufsa fra Mummitrollet, jeg. I natt hadde hun skaffet seg motorsag. Haha, husker jeg klarte å løpe fra Hufsa en gang (sikkert 15år siden dog)... Hufsa flyter ikke, så jeg løp utover på isen og hoppet mellom flakene - hun sank og var borte for godt! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Haha, husker jeg klarte å løpe fra Hufsa en gang (sikkert 15år siden dog)... Hufsa flyter ikke, så jeg løp utover på isen og hoppet mellom flakene - hun sank og var borte for godt! Hadde det vært min drøm så hadde hu jævla ispiken kommet og frøset meg.. hu er nesten skumlere enn Hufsa. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Vinterdamen ja. Hu er og blir forferdelig. Kan enda tenke tilbake på hvor redd My ble da hun satte ut på isen på det kakefatet for å se ansiktet hennes og hun plutselig snudde seg og begynte å jage henne ... Speaking of, i fjor - da temperaturene på Steinkjer krøp ned til 33 speik - så jeg Hufsa utenfor vinduet til leiligheta vår. Usannsynlig skremmende. Mye verre enn da Gammel-Eirik dukka opp utenfor døra til rommet mitt året før. :| Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Tydeligvis flere her som leker med hallusinogener. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hadde det vært min drøm så hadde hu jævla ispiken kommet og frøset meg.. hu er nesten skumlere enn Hufsa. Wææ, hun hadde jeg fortrengt! Mange takk skal du ha for å bringe opp mine mest traumatiske barneminner. Forbereder meg på nok en natt i skjelvende fosterstilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg