MrBjoern Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 b-real: Please ikke si at det er mrsbjoern? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ah. Kveldsrøyk. Og spå random jenter jeg møter på mens jeg står der ute. Herlig ^^ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Er det nå jeg skal bli lei meg =(? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 b-real: Please ikke si at det er mrsbjoern? Det er ikke mrsbjoern. Happy? NP: Opeth - By The Pain I See In Others Jeg kunne ha giftet meg med Mikael Åkerfeldt Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Det er ikke mrsbjoern. Happy? Enda godt... for det var nemlig meg. Ble en sånn tricky situasjon under ett veddemål en gang... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg kunne ha giftet meg med Björn Afzelius, om han fortsatt hadde vært i live ... NP: Björn Afzelius - Hiroshima Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hurra for fyllesms'er fra forumfolk. Håper bare jeg bare slipper å bli ringt opp denne gangen også XD. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hurra for fyllesms'er fra forumfolk. Håper bare jeg bare slipper å bli ringt opp denne gangen også XD. Vil du ikke at jeg skal ringe deg? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hurra for fyllesms'er fra forumfolk. Håper bare jeg bare slipper å bli ringt opp denne gangen også XD. Gjør det noe om forumfolk som ikke er fulle, ringer deg da? *points at himself* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Neida^^. Sånn bortsett fra at stemmen min er fucked nå =D. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg savner "Vis nye poster" :------( Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Faen, jeg har glemt alt jeg engang kunne om Excel. Jeg som var guru for klassen min (og læreren) om Excel for 5 år siden. Ja ja, sånn kan det gikk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg savner "Vis nye poster" :------( Her: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Search&CODE=getnew Det er url'en som "Vis nye poster" pekte til. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Her:https://www.diskusjon.no/index.php?act=Search&CODE=getnew Det er url'en som "Vis nye poster" pekte til. Genialt! Takk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Er det nå jeg skal bli lei meg =(? Neieh...har du noen grunn til det da? Fikk du da ikke en hel stor pose med smågodt av meg da? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Neida^^. Sånn bortsett fra at stemmen min er fucked nå =D. Og jeg har ikke numret ditt, så det hele begrenset seg jo selv =/ Dog, det hadde vært artig ^^ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Er det nå jeg skal bli lei meg =(? Neieh...har du noen grunn til det da? Fikk du da ikke en hel stor pose med smågodt av meg da? Ja, sant det<3. Jeg har ikke nummeret mitt jeg heller =O. Skal spørre L4r5 jeg, så kan du få det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ja, sant det<3. Jeg har ikke nummeret mitt jeg heller =O. Skal spørre L4r5 jeg, så kan du få det. 45****66 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ja, sant det<3. Jeg har ikke nummeret mitt jeg heller =O. Skal spørre L4r5 jeg, så kan du få det. Sounds like a plan ^^ Lenke til kommentar
xersess Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 eey! noken som er ute i dag!? var nettopp på fest, men dt var ikkje så kult at eg blei der lengre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg