Kammizez Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Er det Halloween til helgen? Med unntak av to dager har jeg hatt fri i over to uker. Jeg kjenner at jeg egentlig liker å være student. Selv om du nå ikke kommer til å se sola på et halvt år? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Neida, du må ikke. Har du ikke mer lyst til å være med meg hjem og se på biblioteket mitt og hvordan jeg sorterer ting? Det er seriøst det beste sjekketrikset jeg har hørt, så jeg er sterkt frista til å si ja Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Follow the crowd! Mitt livsmotto - og ingenting har gått galt siden. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Det er denne helga alle de hippe og kule skal ha halloween-fest hvertfall. Åhh, det forklarer en del. Selv om du nå ikke kommer til å se sola på et halvt år? Jeg liker meg best i mörket, jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Neida, du må ikke. Har du ikke mer lyst til å være med meg hjem og se på biblioteket mitt og hvordan jeg sorterer ting? Det er seriøst det beste sjekketrikset jeg har hørt, så jeg er sterkt frista til å si ja Woo! Hadde et håp om at det ville fungere på noen som deg. Skal jeg fyre opp platespilleren og tekannen? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Woo! Hadde et håp om at det ville fungere på noen som deg. Skal jeg fyre opp platespilleren og tekannen? Ja, men bare hvis jeg får lov å sortere litt selv også i samlinga di. Endret 27. oktober 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Pass deg nå, det begynner uskyldig med 10 PM's om dagen på forumet, og om 2 uker må du se på ham naken på webcam og MSN. 2 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Pass deg nå, det begynner uskyldig med 10 PM's om dagen på forumet, og om 2 uker må du se på ham naken på webcam og MSN. :!: :!: kanskje det er planen min 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Woo! Hadde et håp om at det ville fungere på noen som deg. Skal jeg fyre opp platespilleren og tekannen? Ja, men bare hvis jeg får lov å sortere litt selv også i samlinga di. Ooh, du får lov, men kun fordi jeg tror du klarer å håndtere den. Du bør føle deg beæret, det er virkelig ikke mange som får lov til det. Og Bytex, 2 uker? Jeg ække fjorten lenger nå. Dessuten, om hu er interessert i nudes, ligger de nok fortsatt ute på nettet et sted. Det er merkelig hva man gjør for penger. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Meen bort i fra emnet om at jeg skal snike til meg nudes fra alle mannfolka på forumet, flere som har vært inne på Take this lollipop? Spammer ikke facern. Rimelig creepy. Endret 27. oktober 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 vinylsnurreren min står og støver. Litt trist. Har ikke noe sted å ha den, fysisk sett. Må få TV-en opp på veggen, så snakker vi vinylsnurretid igjen -------- *Teste diverse Cisco-switcher* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Jeg må fikse nye kabler til min. Eller bare kjøpe meg en ny. Virker enklere. Ønsker meg fortsatt en Technics 1210 Mk2 eller to. Meen bort i fra emnet om at jeg skal snike til meg nudes fra alle mannfolka på forumet, flere som har vært inne på Take this lollipop? Spammer ikke facern. Rimelig creepy. Prøver as we speak. e: Stilig! Endret 27. oktober 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 I know! Veldig bra laga. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Absolutt! Jeg vil også lage noe slikt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Nei, da hopper jeg til køys med et par bøker. G'natt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Edit: multisync, zombiecowboy?? Meh... orker ikke å drive med sminke + at jeg ikke kan overgå zombiefaktoren jeg hadde for to år siden, da snakker vi fullface latex + sminke, jeg så halvveis ut som et brannoffer Tenkte på noe enkelt der folk kunne se hvem jeg var og uten for mye arbeid eller klin (men gjerne litt klining). Er visst ordentlig party dit jeg skal, men vet ikke hvor lenge jeg gidder å være der Trenger vel ikke å være skummelt selv om det er halloween vel? Handsome cowboy bør da være appellerende? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Ah..Jeg har fri fra nå til mandag kveld. Min Halloween skal bestå av å dra på Polet og kjøpe et par flasker rødvin, og se så mange Halloween-filmer jeg orker. Det blir en BRA helg. Kanskje jeg stikker og kjøper Batman: Arkham City også. Jeg skal jobbe Fredag og Lørdag. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg skal sitte på rævva mi, slik som alltid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg