Muffinss Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hvorfor er det aldri noen som kler seg ut som Hufsa? Det må da være det skumleste man kan være. Hufsa er nok det skumleste barnemonsteret du kan komme borti, skjønner fortsatt ikke at de hadde samvittighet til å lage så noe skummelt. Mange søvnløse netter på meg når jeg var liten pga. hu ja Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Det er faktisk sykt mange skumle ting i Mummitrollet! Hufsa, hattifnatter, svære kjøttetende planter, gigameteor, isprinsessa... Skikkelig skrekkserie! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Nå får ikke jeg sove i natt. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Finske folk vett, stein gærne. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Ser det er mange som deler min hufsa-skrekk. Jeg måtte alltid spørre mamma om hufsa var med i episoden jeg så på, fordi da måtte jeg være klar til å hjemme meg bak sofaen. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Ser den as, var ikke bare at hu var scary i seg sjøl, stemninga som oppstod når hu kom er som tatt ut av en skrekk-film. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hvorfor er det aldri noen som kler seg ut som Hufsa? Det må da være det skumleste man kan være. Morsomt nok foreslo minstesøss det for meg tidligere dag, men jeg hadde ikke turt å gå rundt som Hufsa. Hadde skremt vettet av meg selv kronisk. :| Meget godt poeng! Noen ting er rett og slett for skumle. Nettopp! Kan jo alltids kle meg ut som Pilt da. Eller Gorgon vaktmester. Jeg går fortsatt rundt og skremmer vettet av folk med ringetonen min, som er themet til Vinterdamen. Heck, skremmer på meg selv gåsehud bare jeg tenker på det. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Er det helt feil og bare gå for cowboy? Har en stetson-hatt som burde brukes Må bare finne noe mer. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hold munn på dere vantro hunder. Det var de to tyvene i Noddy som ga meg søvnløse netter. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Nå trenger vi noe skikkelig ikke-skremmende for å forandre stemninga her! Hva er det minst skremmende i verden? Edit: multisync, zombiecowboy?? Endret 27. oktober 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Er et par halloweenfester jeg har mulighet til å dra på, men er passe low på cash, så veit ikke om det skjer. Creepy linser er ihvertfall noe jeg kunne tenkt å hive på meg, slepper du alt stresset med kostymer + at det ser passe fett ut. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Ah..Jeg har fri fra nå til mandag kveld. Min Halloween skal bestå av å dra på Polet og kjøpe et par flasker rødvin, og se så mange Halloween-filmer jeg orker. Det blir en BRA helg. Kanskje jeg stikker og kjøper Batman: Arkham City også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Nå trenger vi noe skikkelig ikke-skremmende for å forandre stemninga her! Hva er det minst skremmende i verden? Edit: multisync, zombiecowboy?? Det minst skremmende i verden? Godt spørsmål, jeg går for tapet. Om man da ikke har tapetfobi. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Tapet som i sånn man har på veggen? Man kan jo bli klistra fast under det, har du ikke lest Donald?? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Så det hippeste nye er betongtapet. Altså at soverommet ser ut som en betongbunker. Kjempehipt. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Ah..Jeg har fri fra nå til mandag kveld. Min Halloween skal bestå av å dra på Polet og kjøpe et par flasker rødvin, og se så mange Halloween-filmer jeg orker. Det blir en BRA helg. Kanskje jeg stikker og kjøper Batman: Arkham City også. Er det Halloween til helgen? Med unntak av to dager har jeg hatt fri i over to uker. Jeg kjenner at jeg egentlig liker å være student. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Tapet som i sånn man har på veggen? Man kan jo bli klistra fast under det, har du ikke lest Donald?? Sånn ja. Så lenge man går for sånn rar og stiv tapet som jeg har i stedet for de greiene som kommer i ruller som finnes i resten av huset unntatt badet mitt, så burde det gå greit. Når jeg tenker meg om, er jeg rimelig usikker på hva slags tapet dette er ... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Så det hippeste nye er betongtapet. Altså at soverommet ser ut som en betongbunker. Kjempehipt. Hvis det er det nye store må jeg jo nesten ordne meg det! Follow the crowd! Endret 27. oktober 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Ah..Jeg har fri fra nå til mandag kveld. Min Halloween skal bestå av å dra på Polet og kjøpe et par flasker rødvin, og se så mange Halloween-filmer jeg orker. Det blir en BRA helg. Kanskje jeg stikker og kjøper Batman: Arkham City også. Er det Halloween til helgen? Med unntak av to dager har jeg hatt fri i over to uker. Jeg kjenner at jeg egentlig liker å være student. Er vel teknisk sett Halloween på mandag. Hvis det er det nye store må jeg jo nesten ordne meg det! Follow the crowd! Neida, du må ikke. Har du ikke mer lyst til å være med meg hjem og se på biblioteket mitt og hvordan jeg sorterer ting? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Det er denne helga alle de hippe og kule skal ha halloween-fest hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg