Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det aldri noen som kler seg ut som Hufsa? Det må da være det skumleste man kan være.

Morsomt nok foreslo minstesøss det for meg tidligere dag, men jeg hadde ikke turt å gå rundt som Hufsa. Hadde skremt vettet av meg selv kronisk. :|

Meget godt poeng! Noen ting er rett og slett for skumle.

Nettopp!

Kan jo alltids kle meg ut som Pilt da. Eller Gorgon vaktmester. :D

Jeg går fortsatt rundt og skremmer vettet av folk med ringetonen min, som er themet til Vinterdamen.

Heck, skremmer på meg selv gåsehud bare jeg tenker på det.

Lenke til kommentar

Ah..Jeg har fri fra nå til mandag kveld.

Min Halloween skal bestå av å dra på Polet og kjøpe et par flasker rødvin, og se så mange Halloween-filmer jeg orker.

Det blir en BRA helg. Kanskje jeg stikker og kjøper Batman: Arkham City også.

Er det Halloween til helgen?

Med unntak av to dager har jeg hatt fri i over to uker. Jeg kjenner at jeg egentlig liker å være student.

Lenke til kommentar

Tapet som i sånn man har på veggen? Man kan jo bli klistra fast under det, har du ikke lest Donald??

Sånn ja.

Så lenge man går for sånn rar og stiv tapet som jeg har i stedet for de greiene som kommer i ruller som finnes i resten av huset unntatt badet mitt, så burde det gå greit.

Når jeg tenker meg om, er jeg rimelig usikker på hva slags tapet dette er ...

Lenke til kommentar

Ah..Jeg har fri fra nå til mandag kveld.

Min Halloween skal bestå av å dra på Polet og kjøpe et par flasker rødvin, og se så mange Halloween-filmer jeg orker.

Det blir en BRA helg. Kanskje jeg stikker og kjøper Batman: Arkham City også.

Er det Halloween til helgen?

Med unntak av to dager har jeg hatt fri i over to uker. Jeg kjenner at jeg egentlig liker å være student.

Er vel teknisk sett Halloween på mandag.

Hvis det er det nye store må jeg jo nesten ordne meg det! Follow the crowd! :new_woot:

Neida, du må ikke.

Har du ikke mer lyst til å være med meg hjem og se på biblioteket mitt og hvordan jeg sorterer ting?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...