Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Meldekortene er håpløse ja. Helt umulig og sende dem i tide. Utrolig tiltak når man må logge på med min id og faenskap.

Haha , det MINSTE man kan kreve av folk på trygd er jo at de sender meldekort. Men jeg skal innrømme jeg selv også hatet det i perioder hvor jeg måtte sende meldekort for å overleve.

Husker i 1999-2000 da jeg hadde praksisplass, måtte reise inn til byen annenhver uke og dra innom AETAT for å levere papiret med timene mine på , DET var mye mer pes en metoden vi kan bruke idag med MINID via internett :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, du har noe pedoaktig over deg.

:ermm:

Lurer på hvem som vil lage nisselue til hesten min etterhvert?

No shit?

Jeg vel? Har 2 hester å måle etter xD

Vurderer å selge dem, politiet har ikke funnet ut noe.......

Men har ikke stamtavle eller noe, da. Samme som bastarder eller akler, eller hva faen det ordet er?

vakler?

elns.

Kanskje lære seg å ri? Men er litt gay, da.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det aldri noen som kler seg ut som Hufsa? Det må da være det skumleste man kan være.

Morsomt nok foreslo minstesøss det for meg tidligere dag, men jeg hadde ikke turt å gå rundt som Hufsa. Hadde skremt vettet av meg selv kronisk. :|

Sjur gjorde tidvis det tidligere :fun:

Ha-ha, Jonas. Kunne vært verre. Kunne gjort som Espen foreslo og tatt et av søss' rosa miniskjørt og tatt på meg. :p

Lenke til kommentar

Hvorfor er det aldri noen som kler seg ut som Hufsa? Det må da være det skumleste man kan være.

Morsomt nok foreslo minstesøss det for meg tidligere dag, men jeg hadde ikke turt å gå rundt som Hufsa. Hadde skremt vettet av meg selv kronisk. :|

Meget godt poeng! Noen ting er rett og slett for skumle.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...