Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er kjipt er at det er en ungdomsskole, jeg bare husker hvordan jeg og klassen min oppførte oss på den tiden. Grøss og gru

Nææ, jeg likte de fleste vikarene jeg hadde på ungdomsskolen.

Jezzez, visste jeg skulle startet med eksamensoppgaven tidligere, den skal leveres over helgen. Platon og Aristoteles er bare så forferdelig uinteressant. Blir bare verre med Ex.Fac-eksamen, universitetshistorie og vitenskapsfilosofi. Jeg begynner å angre på at jeg ikke bare ble hjemme og begynte med WoW. Jeg kunne sikkert vært trygdet allerede.

Lenke til kommentar

Hmm. Så mens jeg venter på å få arbeidsopplæring fra NAV ... Hva skal jeg fylle dagene mine med som ikke er husarbeid / ærend / WoW / WoT?

Står for øyeblikket mellom Might and Magic: Heroes VI og enda mer Rock Band 3. :p

Kjøpte Heroes 6 før helga. Har passert 60 timer straks. Go for it.

Jezzez, visste jeg skulle startet med eksamensoppgaven tidligere, den skal leveres over helgen. Platon og Aristoteles er bare så forferdelig uinteressant. Blir bare verre med Ex.Fac-eksamen, universitetshistorie og vitenskapsfilosofi. Jeg begynner å angre på at jeg ikke bare ble hjemme og begynte med WoW. Jeg kunne sikkert vært trygdet allerede.

Øy, ikke mobb de på trygd! Det er faktisk jævlig stress. Man må huske å svare på en henvendelse annenhver uke, ellers mister du alle pengene dine!

Lenke til kommentar

Da blir det Heroes 6. ^^

Meldekort er evig pes ja. Aldri vært borti noe så stressende før. Måtte logge inn på NAV hver andre uke for å sende kort. Uff, det tar knekken på meg.

Ser for øvrig ikke hva som er så uinteressant med Platon og Aristoteles. Jeg digger dem og irriterer meg over at man lærer så lite om de gamle grekerne på skolen om man ikke spesialiserer seg om slike ting på videre utdanning.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...