dysfunctional Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Akershus representin' Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Snerrrrrrr, hvorfor er det så jævla vanskelig å finne en Halloween complete alle filmer torrent som ikke går i 50kbps! Jeg vil se filmene i helga. Ikke neste uke. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Snerrrrrrr, hvorfor er det så jævla vanskelig å finne en Halloween complete alle filmer torrent som ikke går i 50kbps! Jeg vil se filmene i helga. Ikke neste uke. I haz url som i hvertfall makser ut min 12 mbit linje :-D Endret 27. oktober 2011 av Gjest Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 BAH på OD-opplegget. BAH. Bare sånn i tilfelle dere lurte. ^^ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Vi har en sånn OD-elev hos oss ja. Våknet før vekkerklokken i dag. God stemning. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Det gjorde jeg også. Våkna halv fire etter å ha sovet mer eller mindre hele ettermiddagen / kvelden etter at jeg kom hjem i går. Dette skal bli en flott dag, det eneste jeg har å sysselsette meg med, er å gå gjennom bildene fra NYC og vaske klær. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg nekter å gi pengene mine til plan norge, så jeg sitter på skolen og skal skrive en oppgave om Rwandas historie med ekstra fokus på folkemordet i 94. Bah. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg vurderer sterkt å droppe hele oppgaven å gjøre særemne eller noe i stedet. Jeg er en mønsterelev, så jeg har råd til anmerkningen. Hm. Y/n? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 y be badass. Jeg har en liten MIPS-boks - hva skal jeg bruke den til? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Skjønner deg godt Nie, ofte går ikke pengene til det som det liksom skal gis til. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 15% i "administrasjonsgebyr". Forklaringen på hva det er er at en gang i året må en revisor se over regnskapet deres, og reklame. Jeg betaler ikke for at de skal kunne reklamere for noe som er obligatorisk i norsk skole. Ain't happening. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Bare for å ikke høres ut som en forferdelig person, jeg bruker månedlig penger på veldedige organisasjoner, plan norge er bare ikke en av dem, og kommer neppe til å bli en av dem. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Begynn heller å importere varer fra uland, det er bedre å gi dem en fiskestang istedenfor fisk for å si det sånn Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hentet ny PC i dag, må bare si - HERREGUD og jesus så digg det var. Svidde av en hel lønning, men å investere i en kraftPC etter å hatt shitty PC i 2 år nå føltes kanondigg. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Faen så kjedelig lunsj ... Nå savner jeg ferskt brød i kantina med laks og egg ((((((( Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 OD var alltid greit for min del. Jeg vasket enten bak dusjen eller trappegelender eller andre steder som sjelden ble vasket under den vanlige rengjøringen og fikk mamma til å betale meg for å gi cash. Vanligvis litt mer enn hva OD krevde, så jeg hadde til osteloff og cola. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 på OD satt jeg hjemme og spilte Harvestmoon på SNES ... iWin Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Begynn heller å importere varer fra uland, det er bedre å gi dem en fiskestang istedenfor fisk for å si det sånn Faktisk noenlunde det jeg gjør. Støtter i all hovedsak leger uten grenser (som er muligheten til å få bruke fiskestangen) og ma-ma-manila som er skole og jobber for folk i slummen i manila. Så jeg har god samvittighet uten OD, som i praksis er muligheten til å kjøpe en fridag. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 slummen i manila. Hver gang noen nevner Manila så må jeg nevne at det finnes en bar der som utelukkende ansetter dverger. Den heter Hobbit house og alle servitører, kokker, utkastere og lignende er dverger. Det var dagens funfact! 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg