Coa Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg gleder meg skikkelig til å flytte tilbake til Østlandet, nå er det bare tre til fem år igjen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Nei, nå er det på tide med noe heimemekka iskaffe. Hvis ikke jeg får arbeidslyst av DET så blir det hot'n sweet til jeg er sveiseblind i stedet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hvis ikke jeg får arbeidslyst av DET så blir det hot'n sweet til jeg er sveiseblind i stedet. Sounds like a plan! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Kan jeg spørre, hvorfor vil noen bruke 10000 kr. på en mac som kun skal brukes til skriving og internettsurfing? Hvorfor bruker folk hundretusener, kanskje millioner, på en bil som kun skal brukes til å kjøre? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Kan jeg spørre, hvorfor vil noen bruke 10000 kr. på en mac som kun skal brukes til skriving og internettsurfing? Drar GREIT med damer med lysende taster. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Får da lysende taster på annet enn crapbooks? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Vil ha en ulv, jeg. Jeg vil ha en drage og ei fjellgeit og en vaskebjørnpus! Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Kunne spist julemat hver dag året rundt! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Blir det noe secret santa i år? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 "-Dad, what is Jägermeister? -Well, you know in the fairytales, when there's always this potion which makes the princess fall asleep so the guy kisses her? Well, this is like that, except instead of waking up in a castle you wake up in a frat house with a bad reputation" Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg har bestemt meg for at jeg skal ha en grevling som kjæledyr. Noen som aner hva loven sier om noe sånt? Evt om noen selger grevlingbabyer? Gratulerer med dagen i går. Og jeg har aldri hørt om noen som selger grevlinger, eller aler dem for den slags skyld. Tenker den beste sjangsen din er å ta kontakt med diverse veterinærkontorer og si ifra at du har en rar drøm om å passe på en grevlingbaby, så om de noensinne skulle få inn en død grevlingmamma og trenger hjem til en grevlingbaby er det bare å ringe. Eller noe. Takk for det! Det der var faktisk ikke et dårlig forslag! Skal jeg joggu meg gjøre. Tviler veldig på at det er lov til å ha grevlinger som kjæledyr. Det er et flokk dyr som bor i huler, er bare oppe om natten og går i dvale om vinteren. I tillegg tror jeg de er ganske aggressive og de kan gjøre mye skade. At grevlinger er spesielt farlig for mennesker er en myte, men flokkdyrgreiene fikser jeg lett ved å ha to grevlinger. Og de kan få bo i kjellern. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Du har ikke lov til å ha ville dyr som kjæredyr uansett, så der kommer du ikke langt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Du har ikke lov til å ha ville dyr som kjæredyr uansett, så der kommer du ikke langt. Men hva med dverger som jeg foreslo i stad? Må være lov. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hvorfor bruker folk hundretusener, kanskje millioner, på en bil som kun skal brukes til å kjøre? Ikke spør meg. Jeg ville aldri gjort det. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hvorfor bruker folk hundretusener, kanskje millioner, på en bil som kun skal brukes til å kjøre? fordi det er en ferrari som går fort som fy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Kan jeg spørre, hvorfor vil noen bruke 10000 kr. på en mac som kun skal brukes til skriving og internettsurfing? Drar GREIT med damer med lysende taster. Barneskolejenter kalles ikke "damer". 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Se på profilen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg