Kibs Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Har ei venninne som nesten bare har spist is i ei uke. Operert ut mandlene. =/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 og da heter det hvaforno? *skule* Hvis du har besøk eple, hvorfor er du da her? oO Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Jeg KJEDER meg. :/ Har spilt san andreas siden tidlig ikveld, og nå når jeg var i midten av et oppdrag, så krasja spillet. Endret 2. mars 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 /me samler på moderatorer per msn... Og har akkurat scora en til Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Haha, vant 400 kr i poker ikveld Akkurat satt på Sam's Town av The Killers, fikk tidligere idag av bror min. Konge album. <3 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Jeg har is.Hva slags is vil du ha? Jeg har lollipop og Mövenpick Swiss Chocolate wub.gif Den Swiss Chocolate hørtes ikke dum ut! Hør bare hva www.foodworks.co.nz har å si om den: Swiss Chocolate has got to be one of the best chocolate ice creams anywhere. og da heter det hvaforno? *skule*Var det rettet til meg? Endret 2. mars 2008 av fargoth Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Vært på en ekstremt kjedelig innflytningsfest, sovet, spist chillinøtter og biff. Alt i alt en litt skuffende lørdag.Kanskje ikke så rart hvis du sov på innflytningsfesten Nei så ille var det ikke, men ikke langt ifra. Noen her som hører på balkan beat box? Har hørt en del på balkan beat box. Et av medlemmene spilte i gogol bordello før, hvis du har hørt på de. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 fargoth, den er favorittisen min. Jeg spiste 3 sånne 64 kroners-bokser på ei natt Dyrt, men absolutt verdt det! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 /me samler på moderatorer per msn... Og har akkurat scora en til Skal faen meg gi deg en å samle på... *mekke* Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 fargoth, den er favorittisen min.Jeg spiste 3 sånne 64 kroners-bokser på ei natt Dyrt, men absolutt verdt det! og kvalm ble du ikke? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Nei, blir aldri kvalm av å spise for mye is. Eller å stappe i meg godsaker generelt. Får bare vondt i huet. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Eller å stappe i meg godsaker generelt. Får bare vondt i huet. *leke b-real og momle noe om å faen gi deg godsaker så du kjenner det i hodet* *fikle* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ha ha, venta på en sånn kommentar ;P Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Neste blir softis med sjokolade- og paracet-strø. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Neste blir softis med sjokolade- og paracet-strø. Paracet er en fin bil. Det får andre medikamenter til å funke bedre Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Pff...screw you all, jeg har smågodt! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Pff...screw you all, jeg har smågodt! Hva heter hun? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Paracet-strø? Snakker vi sånn funky i pulverform med solbær-smak? Smaker død og fordervelse, jeg blanda det i drammen til en kis Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Pff...screw you all, jeg har smågodt! Hva heter hun? Jeg tørr ikke si... =( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg