Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jo ikke det noe mer aktuelt med tanke på at det er enda dårligre enn det Canal Digital hadde å tilby :roll:

Hadde sett for meg at jeg kunne fått tak i 12/10 eller noe sånnt jeg da, men tydligvis ikke. Chattet med kundeservice, og det lot seg visst ikke gjøre *chat avsluttet*.

12/10?

Det nærmeste du får på kobber, er vel 8/8 SHDSL, som fort koster i overkant av en tusenlapp.

Endret av Notelitten
Lenke til kommentar

Jeg har bestemt meg for at jeg skal ha en grevling som kjæledyr. Noen som aner hva loven sier om noe sånt? Evt om noen selger grevlingbabyer?

Gratulerer med dagen i går.

Og jeg har aldri hørt om noen som selger grevlinger, eller aler dem for den slags skyld. Tenker den beste sjangsen din er å ta kontakt med diverse veterinærkontorer og si ifra at du har en rar drøm om å passe på en grevlingbaby, så om de noensinne skulle få inn en død grevlingmamma og trenger hjem til en grevlingbaby er det bare å ringe. Eller noe.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Derav baby som trenger matmor.

Det er ikke lov å ta inn dyr man ikke kan ta seg tilfredstillende av, så en voksen grevling eller en stor grevlingbaby er uaktuelt. Og du kan ikke søke deg til lov på forhånd, men om du tar inn en grevling baby så burde det være et smutthull, i alle fall for en periode, mens den trenger fast stell. Klarer man å temme den godt i den perioden så den ikke lenger er tilpasset utelivet, så skal det la seg gjøre å beholde den. Men, for å ha det sagt, ikke vil jeg anbefale det, og ikke kan jeg skjønne at noen vil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...