L4r5 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Dersom Telenor kan love deg en 12/1 linje. er det kanskje mulig å levere 20/2. Send meg en PM med adressen din, så kan jeg sjekke opp hva som er mulig å levere til deg. Folk kan sjekke selv her: https://metro.telenor.no/metro2-application-kapaks-web/kapaksweb Brukernavn: skapaksprovider Passord: prov 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Nå er jo ikke det noe mer aktuelt med tanke på at det er enda dårligre enn det Canal Digital hadde å tilby Hadde sett for meg at jeg kunne fått tak i 12/10 eller noe sånnt jeg da, men tydligvis ikke. Chattet med kundeservice, og det lot seg visst ikke gjøre *chat avsluttet*. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jaja, dere får være glad for at dere ikke bor på en plass hvor man maks får 5/0,5.... Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Her var det liv gitt. Når man pc til reperasjon, må man sende med lader også da? Nei, såfremt det ikke er laderen det er problemer med eller at du har fått andre instruksjoner. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 satan n[ har jeg sovi godt assa! ;D Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Her var det liv gitt. Når man pc til reperasjon, må man sende med lader også da? Det er tryggest å sende laptop med kabel. Vi har masse ekstra-kabler her på jobb, men det er fordi vi bare har to typer ladekabler til alle laptoppene våre. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Nå er jo ikke det noe mer aktuelt med tanke på at det er enda dårligre enn det Canal Digital hadde å tilby Hadde sett for meg at jeg kunne fått tak i 12/10 eller noe sånnt jeg da, men tydligvis ikke. Chattet med kundeservice, og det lot seg visst ikke gjøre *chat avsluttet*. 12/10? Det nærmeste du får på kobber, er vel 8/8 SHDSL, som fort koster i overkant av en tusenlapp. Endret 25. oktober 2011 av Notelitten Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg har bestemt meg for at jeg skal ha en grevling som kjæledyr. Noen som aner hva loven sier om noe sånt? Evt om noen selger grevlingbabyer? 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 God morgen. Morgen? Er noen som er så heldige, ja. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Har et lite tips; så det da jeg uheldigvis kom til å surfe artige.no her om dagen: Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg har bestemt meg for at jeg skal ha en grevling som kjæledyr. Noen som aner hva loven sier om noe sånt? Evt om noen selger grevlingbabyer? Gratulerer med dagen i går. Og jeg har aldri hørt om noen som selger grevlinger, eller aler dem for den slags skyld. Tenker den beste sjangsen din er å ta kontakt med diverse veterinærkontorer og si ifra at du har en rar drøm om å passe på en grevlingbaby, så om de noensinne skulle få inn en død grevlingmamma og trenger hjem til en grevlingbaby er det bare å ringe. Eller noe. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Vil ha en ulv, jeg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Tviler veldig på at det er lov til å ha grevlinger som kjæledyr. Det er et flokk dyr som bor i huler, er bare oppe om natten og går i dvale om vinteren. I tillegg tror jeg de er ganske aggressive og de kan gjøre mye skade. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Derav baby som trenger matmor. Det er ikke lov å ta inn dyr man ikke kan ta seg tilfredstillende av, så en voksen grevling eller en stor grevlingbaby er uaktuelt. Og du kan ikke søke deg til lov på forhånd, men om du tar inn en grevling baby så burde det være et smutthull, i alle fall for en periode, mens den trenger fast stell. Klarer man å temme den godt i den perioden så den ikke lenger er tilpasset utelivet, så skal det la seg gjøre å beholde den. Men, for å ha det sagt, ikke vil jeg anbefale det, og ikke kan jeg skjønne at noen vil. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Skal ha en liten dverg jeg. En av gutta på fangene på fortet. 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Filmen Rango er jo faktisk bra. Barnefilm ^^ Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Kan jeg spørre, hvorfor vil noen bruke 10000 kr. på en mac som kun skal brukes til skriving og internettsurfing? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Eller hvorfor noen vil bruke millioner på et verktøy som skal få deg fra A til B? Det er vel det som er grunnen til at markedet fungerer; når mennesker får mye penger, bruker de mye penger. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Og i filmen, dukker plutselig kara fra Fear and loathing in las vegas opp^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg