Sondre Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hvor i Nordland er det du befinner deg? Ca. 2 mil utenfor Bodø. Vi sto ute i..tja..gudene vet hvor lenge uten å si noe som helst med Prodigy - Climbatize jomende ut av bilen. Så surrealistisk så det bare går an å få det men faen så nydelig. Samme greia her, minus musikken. Man klarer liksom ikke helt å gå vekk fra det i frykt for å gå glipp av noe. Det er så ufattelig vakkert at man vil få med seg absolutt alt! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Skjer da enda vakrere ting på pcskjermen min Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 hestesex er ikke vakkert... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Er det vel! Haha, er litt rart da. Vil liksom ikke selge dem heller. Koselige dyr. FAEN GYPSY! Du har fått meg til å bli glad i dyra. Snart får jeg kjøpe meg rosa bil også Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Har du hestene enda, Kevin? Siste natt på det store eplet var forøvrig fantastisk. Vi vandra ned 9th Avenue og fant en gjemt perle - Amarone. En italiensk restaurant med faktiske italienere (samt en serber og et par mexicanere) som jobbet der. Vi åt en fantastisk zucchini fylt med kalvekjøtt, mozarella og ricotta til forrett, etterfult av kalvekjøtt i gorgonzolasaus med agurk og brekkbønner stekt i smør og til dessert ... Tiramisu. Da de kom med Tiramisuen, hadde min et lys og hele gjengen sang "Happy birthday" for meg. Det var stas. Det er på toppen av bursdagene mine sammen med da gjengen fra Gåte, Margaret Berger m.fl. sang "Gratulerer med dagen" for meg kvelden da Gåte ble gjenforent for 2 år siden. Etter middagen, dro vi på Rockefeller Plaza og så ut over New York i mørket med alle lysene, snakket med en kroat om temperaturer, New York, Norge og Kroatia (samt Sibir) og hvordan kulde er forskjellig om du er inne i landet eller ved kysten), før vi til slutt dro til vår favoritt-pub, Emmett O'Lunney's hvor pappa drakk øl og jeg koste meg med klassiske drinker (Cuba Libre, White Russian, Mojito ...). Gikk også ut og røykte en bursdagssigarett og kom i snakk med et hyggelig par ved navn Lydia og Wayne som anbefalte meg å komme meg opp tidlig for å dra på MoMA, noe vi uansett hadde tenkt å gjøre. Holder ikke bare med "The Metropolitan". Jeg kommer til å savne NYC og skal definitivt tilbake. Helst så fort som mulig. Varmere her enn i Norge. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Har du hestene enda, Kevin? Ja, var jo det jeg sa. Ikke orket å selge dem etc. hehe.. Endret 25. oktober 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Tror du jeg følger med her når jeg er i NYC? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Prøve i automasjon i dag, AWZUM. Alt er gresk for meg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) FORBANNA FARSINSTINKT! Endret 25. oktober 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Ja?? Neppe. Jeg har andre prioriteringer. Hovedsaklig Facebook, bloggen min og MMO-Champion de få timene jeg har hatt tid til å sitte ned foran PC-en. Med andre ord en knapp time etter å ha våknet og før man drar ut på sightseeing og en knapp time etter å ha kommet hjem fra byen. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Håper jeg også kan komme meg til USA neste år, eventuelt våren 2013! Har hatt lyst til det i lang tid nå. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hei folkens! Jeg jobber med en skoleoppgave og hadde satt pris på om dere kunne tatt dere 2 minutter på å svare på spørreundersøkelsen til gruppen min! Tusen takk på forhånd! https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dEZLQ3Q0SEk4VGlIWThEdVYzbFhJeXc6MA Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Gahhh... .stygge Canal Digital, det er noe dritt når man flytter fra en hyggelig fiberleverandør der du akkurat ble oppgradert til 25/25 fra 10/10 uten tillegg i prisen, og så komme til et bygg der jeg trodde det var fiber inn, men i følge canal digital (som min far ringte) så kan de bare levere 12/5- linje Noen sjanse at man kan få presset litt så man ihvertfall får opplastingen bedre? Hater å ha så dårlig opplasting, 12 ned går fint, men skulle gjerne hatt 12 opp også. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Noen som vet om det er muligheter for å ta passbilde hos Passkontoret på Politistasjonen på Grønland i Oslo? ...ELLER, må man ha med seg bilde dit? Endret 25. oktober 2011 av J-Core Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Dersom Telenor kan love deg en 12/1 linje. er det kanskje mulig å levere 20/2. Send meg en PM med adressen din, så kan jeg sjekke opp hva som er mulig å levere til deg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Er det vel! Haha, er litt rart da. Vil liksom ikke selge dem heller. Koselige dyr. FAEN GYPSY! Du har fått meg til å bli glad i dyra. Snart får jeg kjøpe meg rosa bil også Varmer mitt hjerte og lese. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Noen som vet om det er muligheter for å ta passbilde hos Passkontoret på Politistasjonen på Grønland i Oslo? ...ELLER, må man ha med seg bilde dit? hakke vært på stasjon i oslo men er da vanlig at de har et kamera de bruker for å ta passbildet når du skaffer nytt. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Her var det liv gitt. Når man pc til reperasjon, må man sende med lader også da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg