Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Hvor i Nordland er det du befinner deg?

Ca. 2 mil utenfor Bodø. :)

 

Vi sto ute i..tja..gudene vet hvor lenge uten å si noe som helst med Prodigy - Climbatize jomende ut av bilen. Så surrealistisk så det bare går an å få det men faen så nydelig.

Samme greia her, minus musikken. Man klarer liksom ikke helt å gå vekk fra det i frykt for å gå glipp av noe. Det er så ufattelig vakkert at man vil få med seg absolutt alt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du hestene enda, Kevin?

 

Siste natt på det store eplet var forøvrig fantastisk.

Vi vandra ned 9th Avenue og fant en gjemt perle - Amarone. En italiensk restaurant med faktiske italienere (samt en serber og et par mexicanere) som jobbet der.

Vi åt en fantastisk zucchini fylt med kalvekjøtt, mozarella og ricotta til forrett, etterfult av kalvekjøtt i gorgonzolasaus med agurk og brekkbønner stekt i smør og til dessert ... Tiramisu. :love:

Da de kom med Tiramisuen, hadde min et lys og hele gjengen sang "Happy birthday" for meg. Det var stas.

Det er på toppen av bursdagene mine sammen med da gjengen fra Gåte, Margaret Berger m.fl. sang "Gratulerer med dagen" for meg kvelden da Gåte ble gjenforent for 2 år siden.

 

Etter middagen, dro vi på Rockefeller Plaza og så ut over New York i mørket med alle lysene, snakket med en kroat om temperaturer, New York, Norge og Kroatia (samt Sibir) og hvordan kulde er forskjellig om du er inne i landet eller ved kysten), før vi til slutt dro til vår favoritt-pub, Emmett O'Lunney's hvor pappa drakk øl og jeg koste meg med klassiske drinker (Cuba Libre, White Russian, Mojito ...).

Gikk også ut og røykte en bursdagssigarett og kom i snakk med et hyggelig par ved navn Lydia og Wayne som anbefalte meg å komme meg opp tidlig for å dra på MoMA, noe vi uansett hadde tenkt å gjøre. Holder ikke bare med "The Metropolitan". ;)

 

Jeg kommer til å savne NYC og skal definitivt tilbake. Helst så fort som mulig. Varmere her enn i Norge. ;)

Lenke til kommentar

Gahhh... .stygge Canal Digital, det er noe dritt når man flytter fra en hyggelig fiberleverandør der du akkurat ble oppgradert til 25/25 fra 10/10 uten tillegg i prisen, og så komme til et bygg der jeg trodde det var fiber inn, men i følge canal digital (som min far ringte) så kan de bare levere 12/5- linje :ermm:

 

Noen sjanse at man kan få presset litt så man ihvertfall får opplastingen bedre?

Hater å ha så dårlig opplasting, 12 ned går fint, men skulle gjerne hatt 12 opp også.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Er det vel!

 

 

 

Haha, er litt rart da. Vil liksom ikke selge dem heller. Koselige dyr.

 

 

FAEN GYPSY! Du har fått meg til å bli glad i dyra. Snart får jeg kjøpe meg rosa bil også :cry:

 

Varmer mitt hjerte og lese. :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...